Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fisketur m båd ?

 Besvar Besvar
Forfatter
Jens Joensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
snej94

Tilmeldt:: 05 Jun 2009
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér snej94 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fisketur m båd ?
    Sendt: 15 Maj 2010 kl. 12:02
Hey. Jeg vil gerne ud og fiske med en ven (vi er begge 15), helst ude på øresund med afgang fra Kbh.
Men jeg aner ikke hvor jeg skal kigge efter noget henne, har prøvet at Google det, men har kun fundet to 'tilbud'.
På forhånd tak hvis i kan hjælpe med at finde et godt tilbud på en tur (:
Til top
Steen T Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
SoftboyDK Avatar

Tilmeldt:: 15 Mar 2007
Geografisk: Omkring Køge
Status: Offline
Beskeder: 615
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér SoftboyDK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Maj 2010 kl. 12:07
Du kan se flere både her ...

- se linket HER
Til top
Frank Lundbjerg Petersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
frankiecool

Tilmeldt:: 02 Okt 2003
Geografisk: Vestsjælland
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér frankiecool Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Maj 2010 kl. 14:07
Hej kig under links/kuttere på denne hjemmeside.
Til top
Jens Joensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
snej94

Tilmeldt:: 05 Jun 2009
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér snej94 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Maj 2010 kl. 14:23
Okay, tak skal i ha (;
Til top
Nicolai Ulrik Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
NicolaiH Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 571
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér NicolaiH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Maj 2010 kl. 16:49
Hvis kravet er København som udgangshavn ville jeg koncentrere mig om turbådene Skipper og Øby.
Læs mere om dem på - se linket HER under lystfiskeri.
Til top
John Eriksen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
bagerjohn

Tilmeldt:: 18 Jan 2010
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bagerjohn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Maj 2010 kl. 18:15
Jeg har selv haft adskillige gode ture med ´´Findus´´ med Nikolaj som skipper. Han er seriøs, flink til at hjælpe, og bestemt ikke bange for at´´ flytte´´ sig hvis der ikke fanges noget.
Husker ikke hans nummer, men ring til evt. til Sportsdres, de bruger ham vist til deres aftenture gennem hele sommeren.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down