Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Himmerland & Nordjylland

 Besvar Besvar
Forfatter
Martin Lund Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
micra

Tilmeldt:: 29 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 192
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér micra Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Himmerland & Nordjylland
    Sendt: 18 Mar 2010 kl. 19:59
Hej
Jeg skal på kursus i Ålborg om et par uger og regner med at tage en fluestang med. Hvad vil i anbefale? Har hørt at der er meget vand i åerne, hvilket ikke er så fedt. Har haft kig på Lindenborg å, binderup å, Trend å, Voer å og Lerkenfeldt å. Alternativt en tur til kysten ved Egense eller Dokkedal. Hvad vil i anbefale, her nu hvor vandet flyder fra de sidste snedriver?
Til top
Frederik Brink Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Frederik Brink Avatar

Tilmeldt:: 06 Okt 2009
Status: Offline
Beskeder: 81
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Frederik Brink Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Mar 2010 kl. 20:09
Hej Martin

Jeg fisker selv i lerkendfeldt å.... Vandstanden er alt for høj nu og farven på vandet er være end storåen når den er værst....;-) Men om nogle uger tror jeg (læs håber jeg) at der kommer gang i den. Jeg tror de værste mængder vand er løbet i fjorden til den tid.

MVH

Frederik Brink som nok tager en tur på søndag ;-)
Til top
Ralf Jensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Fluefisker52 Avatar

Tilmeldt:: 10 Dec 2009
Geografisk: Aalborg
Status: Offline
Beskeder: 70
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fluefisker52 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Mar 2010 kl. 21:43
Kørte over Lindenborg å ved Storvorde bro her til aften. Åen er meget høj og har samme farve som cacaomælk.
Kysten er nok det bedste bud i øjeblikket. Hvilket et af stederne du vælger er nok hip som hap. De kan give fisk begge steder.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down