Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

fletline - hvilken ?

 Besvar Besvar
Forfatter
Brian Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hugo_One Avatar

Tilmeldt:: 02 Apr 2010
Geografisk: nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 366
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hugo_One Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: fletline - hvilken ?
    Sendt: 16 Mar 2010 kl. 08:47
skal ha skiftet min fletline - når jeg har besluttet mig skal jeg nok ha en rulle med +1000meter . men hvad bruger i ? og med hvilke specifikationer ?
skal KUN bruge det til jagt på fedtfinner

brian nielsen
Til top
Henning Søder Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Søder Avatar

Tilmeldt:: 17 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 1231
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Søder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Mar 2010 kl. 08:58
Hej Brian

Penn fletline er den stærkeste og mest holdbare på markedet den tager 15 kg i 0,12 og holder meget længe har nogle spoler med det på som er både 2-3 år gamle og det funger fint endnu ... (y)


/Søder
Til top
Peter Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
peterAlarsen Avatar

Tilmeldt:: 07 Jan 2008
Status: Offline
Beskeder: 747
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér peterAlarsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Mar 2010 kl. 08:58
Jeg bruger Spiderwire Stealth i diametre mellem 0,08 og 0,15. Men også monofil, det afhænger af situation, vind og humør. Men valg af fletline er lidt religion, det er muligt at du ikke vil kunne lide Spiderwire. Måske er det en ide at prøve en mindre rulle før du investerer i en bulk spole.

Mvh. Peter
Til top
peter Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lystfiskeren123

Tilmeldt:: 02 Sep 2010
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 110
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lystfiskeren123 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Mar 2010 kl. 09:01
hej jeg bruger power pro 0,13mm
Til top
Finn Dahlin Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
FD Avatar

Tilmeldt:: 09 Sep 2007
Geografisk: Sydvestjylland
Status: Offline
Beskeder: 556
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér FD Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Mar 2010 kl. 09:09
Mine erfaringer i al ydmyghed (når vi taler å-fiskeri):

Stren Microfuse 0.15 eller 0.17, det dur -klart min favorit.

Rapala Titanium Braid er også nogenlunde, dejlig blød, men den slides hurtigt. -min favrit indtil jeg opdagede Microfuse.

Den almindelige sorte Fireline er faktisk også ret god og meget holdbar, desværre kommer den hurtigt til at se træls og slidt ud ...men styrken forbliver intakt meget længe, så kan man leve med udseendet, er den et godt valg, og normalt ret prisbillig.

Spiderwire (den grønne) -den vil jeg godt advare imod, har haft en del ubehagelige oplevelser hvor den knækkede uden varsel og uden åbenlys årsag. -den bruger jeg ALDRIG igen.

Bemærk at de forskellige fabrikanter måler linetykkelse forskelligt, dvs at nogle fabrikater 0,21 mm er samme som andres 0,16 mm. Se på brudstyrken, og gå efter hvad du ønsker.

Jeg bruger normalt liner med 10-12 kg's brudstyrke til laks og grov-ørred. Til lettere fiskeri efter sommer ørreder er 7-9 kg's brudstyrke fint, men husk at de tynde liner er langt mere sårbare over for slid og skader. Check knuder ofter, og vigtigt: Brug en god knude -en der ikke låser, ellers mister man hurtigt 50% af brudstyrken.

Man står sig også ved at bruge en længere og blødere stang end hvad man ville bruge med nylonline. Dette pga. at fletlinen er næsten uelastisk, hvilket kan være en stor ulempe under fight af en stor fisk.

Mvh
Finn Dahlin
Til top
Henning Søder Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Søder Avatar

Tilmeldt:: 17 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 1231
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Søder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Mar 2010 kl. 09:17
Finn Dahlin skrev: Mine erfaringer i al ydmyghed (når vi taler å-fiskeri):

Stren Microfuse 0.15 eller 0.17, det dur -klart min favorit.



Mvh
Finn Dahlin



Finn

har du ikke problemer med at linen tager farve efter vandet for det har jeg oplevet og den forsvinder ikke igen ....


/Søder
Til top
Finn Dahlin Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
FD Avatar

Tilmeldt:: 09 Sep 2007
Geografisk: Sydvestjylland
Status: Offline
Beskeder: 556
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér FD Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Mar 2010 kl. 09:20
Jo, det er korrekt, efter et par dage ved Mörrum eller Ribe Vester å bliver den beige farvet. Men det kan jeg leve med, pga- dens andre kvaliteter.
Til top
Finn Dahlin Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
FD Avatar

Tilmeldt:: 09 Sep 2007
Geografisk: Sydvestjylland
Status: Offline
Beskeder: 556
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér FD Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Mar 2010 kl. 09:37
Jeg vil så også lige sige at jeg ikke føler at have fundet den ´´perfekte´´ fletline endnu. Men håber da at eklsempelvis at denne tråd giver et par nye ideer. ;-)
Til top
Henrik Lützen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Predator Sportfishing

Tilmeldt:: 21 Okt 2009
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 43
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Predator Sportfishing Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Mar 2010 kl. 10:19
Hej Brian..
Brug Sufix det er en helt kanon line.. Jeg kan godt hjælpe dig med en bulkrulle til halv pris.. Der ligger 1500m på rullerne.. Hvis det har interesse kan du skrive til info@predatorsportfishing.dk..

Mvh Henrik
Til top
Peter Olesen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Peter Olesen Avatar

Tilmeldt:: 13 Mar 2005
Status: Offline
Beskeder: 83
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Peter Olesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Mar 2010 kl. 10:26
Enig!

Sufix Matrix Pro i 0,12 mm til lettere kystfiskeri og 0,14 mm til tungere kystfiskeri.

Bulkrullerne med 1500 m fås i øjeblikket til en tusse rundt omkring - bl.a. i Sportscentret på Roskildevej.

/O

Til top
Henrik Lützen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Predator Sportfishing

Tilmeldt:: 21 Okt 2009
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 43
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Predator Sportfishing Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Mar 2010 kl. 12:15
Har oprettet dem på webshoppen så de kan bestilles
- se linket HER
Til top
steen f. nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kano3

Tilmeldt:: 12 Sep 2007
Geografisk: nykøbing sj.
Status: Offline
Beskeder: 1040
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kano3 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Mar 2010 kl. 13:47
hej. kan kun tilslutte mig Søder!!! og ,det er den, oliven, farvede, jeg ved at Grejboxen´´ forhandler den.. mvh steen.
Til top
Brian Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hugo_One Avatar

Tilmeldt:: 02 Apr 2010
Geografisk: nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 366
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hugo_One Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Mar 2010 kl. 14:13
jamen takker for de fine kommentarer (y)
det giver stof til eftertanke :) så kan jeg researche lidt mere omkring de forskellige produkter

Til top
Brian Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hugo_One Avatar

Tilmeldt:: 02 Apr 2010
Geografisk: nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 366
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hugo_One Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Mar 2010 kl. 14:28
hej søder - har du ik et link ect til penn fletline i 0.12 ?
har indtil videre kun fundet den i 0.15

tak for hjælpen (y)
brian
Til top
Søren Søes Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Søren_Søes Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 126
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Søren_Søes Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Mar 2010 kl. 14:38
Hej Brian,

Jeg bruger Fireline XDS i 0,13. Den virker helt fortrinligt. Er slidstærk og har god brudstyrke (7,7 kg).

Mvh
Søren
Til top
steen f. nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kano3

Tilmeldt:: 12 Sep 2007
Geografisk: nykøbing sj.
Status: Offline
Beskeder: 1040
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kano3 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Mar 2010 kl. 14:44
hej Brian. jeg tror Søder er taget ud og fiske!!! jeg har lige været inde, og tjekke på www. Grejboxen,, og kikke på Peen KG fletline, og den er der endnu, i 0,12. og stadig til 2,50 pr meter!!! mvh steen.
Til top
Willy Dannevang Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
dannevang1 Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 265
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér dannevang1 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Mar 2010 kl. 14:44
- se linket HER

Penn har lavet en ny line, den ser interessant ud.

Jeg bruger selv Penn KG linen på en Slammer 560 i 22 kiloudgaven. Det fungerer fint.
Til top
Henning Søder Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Søder Avatar

Tilmeldt:: 17 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 1231
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Søder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Mar 2010 kl. 14:53
Søren Søes skrev: Hej Brian,

Jeg bruger Fireline XDS i 0,13. Den virker helt fortrinligt. Er slidstærk og har god brudstyrke (7,7 kg).

Mvh
Søren...



Søren

Virkelig fin line men den er udgået af produktion ...desværre ..


/Søder
Til top
Brian Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hugo_One Avatar

Tilmeldt:: 02 Apr 2010
Geografisk: nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 366
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hugo_One Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Mar 2010 kl. 14:56
ja self er han da det :D
er osse lige kommet hjem fra en tur på møn. men tak for hjælpen :)
Til top
Henning Søder Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Søder Avatar

Tilmeldt:: 17 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 1231
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Søder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Mar 2010 kl. 15:05
brian nielsen skrev: ja self er han da det :D
er osse lige kommet hjem fra en tur på møn. men tak for hjælpen :) ...


Hej Brian

Jeg har ikke være på kysten emn andet erinde er der noget du savner svar på ?


/Søder
Til top
Søren Søes Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Søren_Søes Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 126
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Søren_Søes Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Mar 2010 kl. 15:28
Henning Søder skrev: <


Søren

Virkelig fin line men den er udgået af produktion ...desværre ..


/Søder


Henning,

Lionfish har den endnu.

Søren
Til top
Brian Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hugo_One Avatar

Tilmeldt:: 02 Apr 2010
Geografisk: nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 366
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hugo_One Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Mar 2010 kl. 16:44
hej søder
nej jeg tror jeg fik svar på det meste :) (y)
har pt en 0.15 drenaline på mit stellahjul. har ikke haft gode erfaringer med det andet end det kaster sindsygt langt.
så et skift til 0.12 men med knap 6 kg mere i brudstyrke kan vel kun være positivt :D så jeg siger tak for hjælpen og min jagt er nu gået igang efter penn fletline i 0.12.
taget i betragtning at det koster over 2 kr/m så kommer det vel til at koste mig ca 600 kr at fylde hjulet op. har pt ca 250m i 0.15 line på, men har ikke været tilfreds med drenaline.
og så når jeg skal ha en bulk - puha det koster vel +2000 kr.
så ved du evt hvor det kan anskaffes billigst ? ?

brian
Til top
Willy Dannevang Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
dannevang1 Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 265
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér dannevang1 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Mar 2010 kl. 16:50
Jeg vil også snart prøve Matrixlinen fra Sufix!

Ellers Pennlinen finder du billigere i Tyskland. Du kan bruge - se linket HER .

Willy
Til top
Henning Søder Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Søder Avatar

Tilmeldt:: 17 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 1231
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Søder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Mar 2010 kl. 16:59
Brian

Her hjemme er det vidst kun Grejboxen som har den men som Willy nævner så kan den købes billigere på nettet i Tyskland med hensyn til Matrix suffix pro kontra Penns line ja så er det en smags sag tjek begge liner ud og tag den du bedst kan lide Matrix er for blød efter min mening men ved godt at mange siger den er god ....


/Søder
Til top
Brian Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hugo_One Avatar

Tilmeldt:: 02 Apr 2010
Geografisk: nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 366
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hugo_One Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Mar 2010 kl. 17:35
lækkert :) (y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)
tak for hjælpen
Til top
Per St Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
stuh

Tilmeldt:: 12 Sep 2002
Geografisk: Nordsjælland, Ærø
Status: Offline
Beskeder: 29
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stuh Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Mar 2010 kl. 17:39
Hej,

Den Penn fletline mange anbefaler - jeg ville så gerne se nogle ´´reviews´´ eller lign. på nettet, men den ser ikke ud til at eksistere - ikke engang på Penn's hjemmeside ?

Og selvfølgelig også finde ud af om den evt. var billigere at købe skulle man kende nogen der skulle til US - hvilket jeg gør :-)

Hedder den Penn KG ? - eller er der andre navne man evt. kunne søge under ?

Pft.

Per

Til top
Henning Søder Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Søder Avatar

Tilmeldt:: 17 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 1231
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Søder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Mar 2010 kl. 19:07
Per St skrev: Hej,

Den Penn fletline mange anbefaler - jeg ville så gerne se nogle ´´reviews´´ eller lign. på nettet, men den ser ikke ud til at eksistere - ikke engang på Penn's hjemmeside ?

Og selvfølgelig også finde ud af om den evt. var billigere at købe skulle man kende nogen der skulle til US - hvilket jeg gør :-)

Hedder den Penn KG ? - eller er der andre navne man evt. kunne søge under ?

Pft.

Per

...



Find den på grejboxens hjemme side ...


/Søder
Til top
Ole Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rådhede Avatar

Tilmeldt:: 26 Sep 2006
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rådhede Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Mar 2010 kl. 19:56
Per St skrev: Hej,

Den Penn fletline mange anbefaler - jeg ville så gerne se nogle ´´reviews´´ eller lign. på nettet, men den ser ikke ud til at eksistere - ikke engang på Penn's hjemmeside ?




Når nu andre ikke vil, så vil jeg da gerne forsøge at hjælpe med et par links.

Det er Pure Fishing der har agenturet for Penn i DK - du kan finde lidt - se linket HER

men der står ikke noget om Penn KG.

På Grejboxens hjemmeside - se linket HER finder du den omtalte line, og efter min opfattelse er ´´salgstalen´´ den samme smøre du kan læse om alle andre fletliner på markedet.

Reviews har jeg ikke kunnet finde på denne line, men om nogen line på markedet er 2,50 kr. værd pr. meter vil jeg tvivle stærkt på.
Nu er det jo heller ikke så tit man har brug for en brudstyrke på 15 kilo, i hvert fald ikke når det gælder kystfiskeriet. Man skal jo ikke løfte fisken i linen, kun bryde dens balanceevne under fighten;-)

/Ole;-)
Til top
steen f. nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kano3

Tilmeldt:: 12 Sep 2007
Geografisk: nykøbing sj.
Status: Offline
Beskeder: 1040
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kano3 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Mar 2010 kl. 20:11
ole. hvad er dit problem!!? ja du har jo ikke prøvet linen. men ud over det!?? mvh steen.
Til top
Carsten Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
limfjord Avatar

Tilmeldt:: 26 Jan 2006
Status: Offline
Beskeder: 633
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér limfjord Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Mar 2010 kl. 20:20
Jeg har købt line her, og der er så en del at hente i kr.
- se linket HER-
Til top
PeterPeter Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
PeterPeter

Tilmeldt:: 27 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 79
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PeterPeter Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Mar 2010 kl. 20:29
Purefishing har ikke agenturet - de ejer Penn! Eller den bagved liggende kapitalfond gør.
Til top
steen f. nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kano3

Tilmeldt:: 12 Sep 2007
Geografisk: nykøbing sj.
Status: Offline
Beskeder: 1040
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kano3 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Mar 2010 kl. 20:49
Carsten! super! hvem kan ikke bruge en 0,12 line med den styrke , og holdbarhed. Ingen endegrej som er set for sidste gang i kastet! Eller som hentes fint op ved et bundhug! har ikke brugt den så længe selv , men har snakket med folk der som, Søder, har brugt, dem meget gennem flere år, og ikke kan se på linen at der er fisket med den!! mvh. steen.
Til top
Ole Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rådhede Avatar

Tilmeldt:: 26 Sep 2006
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rådhede Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Mar 2010 kl. 20:53
steen f. nielsen skrev: ole. hvad er dit problem!!? ja du har jo ikke prøvet linen. men ud over det!?? mvh steen.


Hvad er mit problem? Ja hvad mener du egentlig med det spørgsmål?

At jeg ikke har prøvet linen udelukker mig vel ikke pr. automatik fra at stille spørgsmålstegn ved det rimelige i den vanvittige pris af 2,50 kr. pr. meter.

Salgstalen vedrørende den omtalte line er meget lig den man kan se hos alle de andre producenter, men det kan jeg ikke udtale mig om eller??


Hvad er DIT problem i relation hertil?

/Ole;-)
Til top
steen f. nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kano3

Tilmeldt:: 12 Sep 2007
Geografisk: nykøbing sj.
Status: Offline
Beskeder: 1040
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kano3 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Mar 2010 kl. 21:26
hvad kostede en fireline, for ikke så længe siden.! ud over det , så var ´´før prisen´´ på Penn, over 3 kroner!!! hæ. hæ. nå ,men jeg håber at jeg har set´´dagens´´ favorit wopler, tage den ud imod horisonten, for sidste gang , pga, denne line!! ps. ser at i har godt fiskeri på møn i disse dage!. steen.
Til top
Ole Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rådhede Avatar

Tilmeldt:: 26 Sep 2006
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rådhede Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Mar 2010 kl. 21:38
steen f. nielsen skrev: hvad kostede en fireline, for ikke så længe siden.! ud over det , så var ´´før prisen´´ på Penn, over 3 kroner!!!


Det ved jeg ikke - jeg har aldrig betalt mere end maks. 1 kr. pr. meter Fireline de sidste 6 år, og fordi en før-pris har været 3 kr. så retfærdiggør det vel ikke en pris på 2,50 kr.??

Nå, men du er tilfreds med linen og det er jo det vigtigste.

Jeg har aldrig brugt andet end Fireline og jeg mister yderst sjældent endegrej;-)

/Ole;-)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down