Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

hhmm

 Besvar Besvar
Forfatter
aksel jakobsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
aksel jakobsen

Tilmeldt:: 12 Nov 2008
Geografisk: aalborg
Status: Offline
Beskeder: 131
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér aksel jakobsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: hhmm
    Sendt: 19 Feb 2010 kl. 13:42
nu er det ved og være nogle dage siden jeg bød det højeste bud som var det sidste fra loftet (6 feb) , sælgeren var Thor ankerstjerne men manden ville ik gi lyd fra sig .
så hvis nogle herinde kender ham må man gerne sige videre at han må gerne kontakte mig så vi kan få det ud af verden.

Aksel
Til top
frank jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
frj

Tilmeldt:: 13 Mar 2004
Geografisk: østjylland-syd for århus
Status: Offline
Beskeder: 137
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér frj Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Feb 2010 kl. 14:42
Giv du ham en chance det er jo sæson for vinter ferie;-)
Til top
aksel jakobsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
aksel jakobsen

Tilmeldt:: 12 Nov 2008
Geografisk: aalborg
Status: Offline
Beskeder: 131
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér aksel jakobsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Feb 2010 kl. 14:49
han sku ha ringet tilbage for kærsten/konen tog den og sku no få ham til og ringe tilbage
Til top
Thor Ankerstjerne Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
simris1

Tilmeldt:: 20 Maj 2009
Geografisk: Randers
Status: Offline
Beskeder: 67
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér simris1 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Feb 2010 kl. 15:21
Hej Aksel, vi havde en aftale i Hadsund d. 09-02-10, men som ( vi snakkede om i tlf. ) blev min bil jo stjålet før jeg nåede Hadsund. Jeg skrev for nogle dage siden til dig, at bilen var fundet, og dit grej stadig var der. Men mener også jeg skrev til dig at jeg ville kontakte dig senere, det er faktisk ikke sjovt at stå med en bil der blev stjålet før omregistrering, så lige nu har jeg nok at se til. Jeg sender dig en mail med pris + porto. Thor
Til top
aksel jakobsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
aksel jakobsen

Tilmeldt:: 12 Nov 2008
Geografisk: aalborg
Status: Offline
Beskeder: 131
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér aksel jakobsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Feb 2010 kl. 16:35
det bare super Thor :-)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down