Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lamineret fangstnet

 Besvar Besvar
Forfatter
Peder Bæk Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
pbo

Tilmeldt:: 05 Apr 2008
Geografisk: Skjern Å
Status: Offline
Beskeder: 13
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pbo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Lamineret fangstnet
    Sendt: 07 Feb 2010 kl. 17:08
Er der nogen som kan fortælle mig hvor jeg evt. på nettet kan finde oplysninger om hvordan jeg laver et lamineret fangstnet.
Det skal gerne rumme oplysning om træsort, lim og hvordan jeg bøjer træet osv.

På forhånd tak.

Med venlig hilsen
Peder Bæk
Til top
Morten Hvidtfeldt Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
morton Avatar

Tilmeldt:: 27 Okt 2006
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 49
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér morton Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Feb 2010 kl. 17:21
hej.
Der er en fin beskrivelse i Niels Vetsregårds bog ´´gør det selv grej´´. den kan helst sikkert lånes på bblioteket, ellers er den ikke specielt dyr.. tror den kan erhverves for en hund. held og lykke med projektet..
Til top
Torkil Adsersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Torkil Adsersen

Tilmeldt:: 08 Maj 2002
Geografisk: Storkøbenhavn
Status: Offline
Beskeder: 34
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Torkil Adsersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Feb 2010 kl. 17:26
Hej Peder

Jeg har selv lavet et fangstnet nogenlunde efter Niels Vestergårds Gør del selv grej. Du kan se resultatet og læse om mine erfaringer med valg af træsort, og hvor det kan købes på - se linket HER. Se under læsestof. Jeg synes ikke det var så svært og resultatet blev også hæderligt.

Held og lykke med projektet!

Torkil
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down