Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Snowbee fluestik - Flymate

 Besvar Besvar
Forfatter
Heine Johansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
qweqqe Avatar

Tilmeldt:: 04 Mar 2007
Status: Offline
Beskeder: 213
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér qweqqe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Snowbee fluestik - Flymate
    Sendt: 07 Feb 2010 kl. 11:58
Hej, Står og vil købe en ny stik
Hvad mener i om snowbee flymate c-clamp uden kuglehoved?
Til top
Allan Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
nuggi Avatar

Tilmeldt:: 18 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 153
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér nuggi Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Feb 2010 kl. 12:35
:-)
Til top
Carsten Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
limfjord Avatar

Tilmeldt:: 26 Jan 2006
Status: Offline
Beskeder: 633
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér limfjord Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Feb 2010 kl. 12:49
Stikket er ganske udemærket, men jeg ville nok anbefale dig at købe det med hoved, det kan fås hos ph outdoor Viborg, til kr 300,- (y)
Til top
Heine Johansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
qweqqe Avatar

Tilmeldt:: 04 Mar 2007
Status: Offline
Beskeder: 213
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér qweqqe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Feb 2010 kl. 13:12
de få forum poste jeg har kunent finde siger den nemt bliver løs... er det rigtigt??
Til top
Torben Berg-Sørensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Torbzorb

Tilmeldt:: 18 Jun 2003
Geografisk: Thy
Status: Offline
Beskeder: 79
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Torbzorb Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Feb 2010 kl. 14:28
Hej Heine

Jeg har stikket med fast hoved. Glimrende stik til de penge - og jeg laver alle de tørfluer, som jeg bruger ned til str. 18-20, uden større problemer.

Men jeg ville gå efter det med kuglehovedet. Så har man en ekstra frihedsgrad, hvis det behøves.

Mvh
Torben
Til top
Carsten Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
limfjord Avatar

Tilmeldt:: 26 Jan 2006
Status: Offline
Beskeder: 633
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér limfjord Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Feb 2010 kl. 14:30
Jeg havde en med kuglehoved førhen, jeg havde personligt ingen problemer. Men på den jeg har nu, savner jeg mit gamle kuglehoved. Tror ikke der har været problemer med dem der er fabrikkeret i DK.
Til top
Heine Johansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
qweqqe Avatar

Tilmeldt:: 04 Mar 2007
Status: Offline
Beskeder: 213
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér qweqqe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Feb 2010 kl. 14:31
Hej Torben, har du erfaring med kuglehovedet?
har hørt at det er et problem at spænde fluen ordentligt fast da det er en lille skrue der bruges, kan du genkende det?
Til top
Heine Johansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
qweqqe Avatar

Tilmeldt:: 04 Mar 2007
Status: Offline
Beskeder: 213
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér qweqqe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Feb 2010 kl. 14:34
tror jeg prøver kuglehovedet! tak for svaret
Til top
Jeppe Lyngsø Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Swebbe Avatar

Tilmeldt:: 25 Apr 2003
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Swebbe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Feb 2010 kl. 14:55
Har haft og brugt mit i 10-11 år nu sådan ca. Sikke tiden går...

Det har fungeret upåklageligt i alle årene bortset fra hovedskruen der for et årstid siden blev slidt op. Fik en ny som reservedel for 35,- så det var jo guld :)

Thumbs up, til prisen et super genialt stik og stort set uopslideligt.
Til top
per larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ph.larsen

Tilmeldt:: 03 Apr 2008
Geografisk: vestsjælland
Status: Offline
Beskeder: 105
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ph.larsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Feb 2010 kl. 14:55
Hej Heine

Der er ganske rigtigt problemer med kuglehovedet.
Omløberen som er lavet af et plastikmateriale slides meget
hurtigt,hvorfor der skal hyppigt skal efterspændes og når det
er gjort nogle gange så smutter kuglehovedet igennem hullet
og så skal der en ny omløber på.
I øvrigt finder jeg det ubegribeligt at fabrikanten ikke forlængst har fået løst problemet,da det jo har eksisteret i
mange år.
mvh per
Til top
Heine Johansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
qweqqe Avatar

Tilmeldt:: 04 Mar 2007
Status: Offline
Beskeder: 213
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér qweqqe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Feb 2010 kl. 16:02
Så er der bestilt, tak for alle de fine svar ;-)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down