Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

valg af åndbare waders

 Besvar Besvar
Forfatter
brian jung Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
jung

Tilmeldt:: 25 Jun 2009
Geografisk: nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 25
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jung Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: valg af åndbare waders
    Sendt: 01 Feb 2010 kl. 10:47
Hej allesammen,

er lidt i syv sind over valget af åndbare waders.
Der er rigtig mange modeller på markedet i forskellig kvalitet ikke mindst prismæssigt.

De fleste vil nok sige at jeg skal vælge simms, men prisen er desværre over mit budget.

Jeg har kigget på flg. modeller, og vil høre om der er nogen af jer erfarne fiskere der har erfaring med nedenstående eller i øvrigt kan anbefale nogle sublime waders i fornuftigt prisleje:-)

Guideline Explorer:
- se linket HER

Guideline Alta:
- se linket HER

Loop Opti (Expand):
- se linket HER

Vision Alta:
- se linket HER

Simms Headwaters:
- se linket HER
Til top
Martin Lund Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
micra

Tilmeldt:: 29 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 192
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér micra Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Feb 2010 kl. 10:54
Hvor meget vil du give?
Til top
Esben Brohus Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
E.Brohus Avatar

Tilmeldt:: 11 Maj 2009
Status: Offline
Beskeder: 25
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér E.Brohus Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Feb 2010 kl. 11:08
Hej...

Jeg har selv lige været igen med a finde nogle nye waders. Jeg kan ikke anden sige find dem der sidder best og til den pris du vil give også købe dem, for det er en jungle a finde rundt i... Men ud fra dem du har sat link til vil jeg valge Guideline Alta....
Til top
brian jung Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
jung

Tilmeldt:: 25 Jun 2009
Geografisk: nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 25
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jung Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Feb 2010 kl. 11:21
vil max give 2500 kr - ved godt at priserne på links overstiger det beløb men alle priser kan jo forhandles :-)
Til top
mads knudsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mads77 Avatar

Tilmeldt:: 21 Maj 2008
Status: Offline
Beskeder: 134
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mads77 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Feb 2010 kl. 11:31
Er selv på jagt efter nye waders og tror det ender med et af de her 3 par

- se linket HER

- se linket HER

- se linket HER

Mvh Mads
Til top
Bjarne Laursen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
BjarneL Avatar

Tilmeldt:: 18 Sep 2002
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 204
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér BjarneL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Feb 2010 kl. 12:00
Hej Brian

Jeg ville vælge Guideline Alta waders... købte mig et par sidste år som backup til mine patagonia. De er idag blevet mit første valg, det er de første par vaders hvor jeg ikke føler jeg har vaders på... lette og behagelige af gå i.

/Bjarne
Til top
Bo Svarre Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Svarre Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Rødovre
Status: Offline
Beskeder: 75
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Svarre Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Feb 2010 kl. 12:20
Hej Brian,

Jeg vil også anbefale Guideline Alta waders, jeg har brugt mine i lidt over et årstid nu og jeg er rigtig glad for dem, som Bjarne nævner føles det ikke som om man har waders på. Derudover er lynlåsen en lækker feature når trangen kommer over en........

Mvh

Bo
Til top
Al Damlund Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Damlund Avatar

Tilmeldt:: 18 Apr 2002
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 137
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Damlund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Feb 2010 kl. 12:37
Kan helt klart ligesom Bo anbefale nogle med lynlås - mine er Scierra CC6 og de sidder rigtigt godt.
Al
Til top
Lars Holm Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Lars Holm

Tilmeldt:: 31 Jan 2006
Geografisk: Sønderjylland
Status: Offline
Beskeder: 23
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lars Holm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Feb 2010 kl. 21:12
Hej Brian

Jeg har i gennem en årrække haft Vision extreme. Dem kan du få på tilbud bl.a hos leisuretime til 1.200,00 kr.
Jeg har købt et par med lynlås for komforten: Rapidor modellen, som er meget slidstærk, 100 % tæt og meget åndbar i forhold til så mange andre modeller.
Extreme modellen har jeg stadig uden nogle problemer af nogen art. Den fåes i dag også med lynlås hos både leisuretime og korsholm, til gode priser inden for dit budget.
De bedste anbefalinger til begge modeller.
mvh. Lars
Til top
leif lunde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lunde

Tilmeldt:: 28 Nov 2003
Geografisk: nordsjælland roskilde fjord isefjorden øresund
Status: Offline
Beskeder: 260
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lunde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Feb 2010 kl. 22:10
hej brian. jeg ville også vælge guideline alta har dem selv og er glad for dem,desuden kan du købe dem hos tackleshop.dk til ca. 1990.00kr i øjeblikket.
Til top
Claus Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
flycast Avatar

Tilmeldt:: 07 Feb 2007
Status: Offline
Beskeder: 642
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér flycast Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Feb 2010 kl. 22:10
Helt sikkert guideline. De nye Alta er ok. Det er samme model og materiale. Bare ændret lidt. Som tech strech waders. Sporthuset.eu køre vist med super tilbud for tiden på waders. Kig der. Super service ved dem.
Til top
Claus Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
flycast Avatar

Tilmeldt:: 07 Feb 2007
Status: Offline
Beskeder: 642
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér flycast Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Feb 2010 kl. 22:26
:-(. Kan se Sportshuset er mega dyre. Puha da.

Køb dem her super tilbud.

- se linket HER
Til top
Henrik L Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
HSL

Tilmeldt:: 18 Jun 2005
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 106
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HSL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Feb 2010 kl. 22:41

Guideline kommer med nye wadersmodeller - måske udgår Alta'en og prisen presses alle steder (hvis butikken da ikke allerede har solgt dem til fuld pris :-)).

Pøj pøj med købet.

Hvis du køber Alta - pas på med størrelsen - de(n) første sending var helt latterlige mht. størrelsen (måske er de på tilbud rundt omkring) - men det er der vist korrigeret for i de nye modeller. Ak ja sådan er det jo med ting lavet i østen - de passer ikke altid til os nordiske vikinger ;-)
Til top
Bo Svarre Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Svarre Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Rødovre
Status: Offline
Beskeder: 75
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Svarre Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Feb 2010 kl. 22:53
Hej Henrik,

Som du kan se her - se linket HER udgår Alta´en bestemt ikke, der kommer en 2010 opdatering. Du kan også se de nye spændende sager der kommer fra Guideline i 2010, men hov der er sørme ingen nye waders modeller........ ;-)

Jeg kender efterhånden en del der med stor glæde bruger Alta waders, men det er første gang jeg hører at de skulle være latterlige mht. størrelsen. Mine egne sidder ´spot on´, men måske du kan uddybe dette.

Jeg tror ikke den med østen holder for der bliver det meste grej og tilbehør efterhånden produceret, og det er ikke kun fordi de er billigere.........

Mvh

Bo
Til top
Ib R. Larsen. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ibrl

Tilmeldt:: 03 Jul 2004
Geografisk: Vestsjælland.
Status: Offline
Beskeder: 121
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ibrl Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Feb 2010 kl. 01:07
Hej Brian. Kig en gang på Sport dres . De har udsalg på simms og sierra cc6 blandt andet.
Hilsen IB.[QUOTE] brian jung skrev: Hej allesammen,

er lidt i syv sind over valget af åndbare waders.
Der er rigtig mange modeller på markedet i forskellig kvalitet ikke mindst prismæssigt.

De fleste vil nok sige at jeg skal vælge simms, men prisen er desværre over mit budget.

Jeg har kigget på flg. modeller, og vil høre om der er nogen af jer erfarne fiskere der har erfaring med nedenstående eller i øvrigt kan anbefale nogle sublime waders i fornuftigt prisleje:-)

Guideline Explorer:
- se linket HER

Guideline Alta:
- se linket HER

Loop Opti (Expand):
- se linket HER

Vision Alta:
- se linket HER

Simms Headwaters:
- se linket HER]
Til top
Bo Svarre Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Svarre Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Rødovre
Status: Offline
Beskeder: 75
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Svarre Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Feb 2010 kl. 19:43
Hej Henrik,

Kunne du uddybe dit udsagn omkring størrelserne på Guideline waders eller er det bare endnu et internetindlæg uden hold i ? ;-)

Mvh

Bo
Til top
Bo Klausen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Bo Klausen

Tilmeldt:: 12 Dec 2006
Geografisk: Vestjylland
Status: Offline
Beskeder: 6
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bo Klausen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Feb 2010 kl. 21:25
Hej Bo.
Den er god nok.Købte et par Alta waders hos Capricorn.se
der var mærket fejl på størrelsen. Jeg opgav højde,sko størrelse og Lars Strid vidste hvad jeg skulle have.
Pris 1138,00 D.kr incl porto.

Mvh. Bo





Til top
Bo Svarre Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Svarre Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Rødovre
Status: Offline
Beskeder: 75
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Svarre Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Feb 2010 kl. 11:58
Hej Bo,

Tak for dit indlæg :-)

Se det er jo en helt anden historie, når de vælger at sælge et parti waders der er fejlmærket til knap en 1/3 del af den normale pris. Det har jo ikke noget at gører med at Guidelines waders er helt skæve mht størrelserne - ergo igen en fuldstændig grundløs start af rygter på internettet.

Mvh

Bo
Til top
Jakob Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jabber Avatar

Tilmeldt:: 11 Mar 2008
Status: Offline
Beskeder: 643
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jabber Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Feb 2010 kl. 12:55
Nu skriver han jo at de var latterlige i størrelsen og der kommer så en bekræftende melding på at de har været på udsalg pga/med fejl i størrelsen. Det hænger da meget godt sammen.
Til top
Bo Svarre Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Svarre Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Rødovre
Status: Offline
Beskeder: 75
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Svarre Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Feb 2010 kl. 13:35
Fordi Capricorn, Sverige får fingrerne i et enkelt parti med fejlmærkning, der sælges til knap 1/3 del af normal prisen, kan da ikke grundlag nok til at dømme dem som generelt latterlige mht. størrelserne............
Til top
Jakob Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jabber Avatar

Tilmeldt:: 11 Mar 2008
Status: Offline
Beskeder: 643
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jabber Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Feb 2010 kl. 13:56
Nu ved hverken du eller jeg jo hvor mange vaders der har været tale om. Desuden må man jo formode at det er hans egen mening han udtaler sig om. Det er svært at komme med en generel udtalelse omkring hele guidelines produktion af alta vaders :)
Til top
rene vangsbo Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René v Avatar

Tilmeldt:: 14 Apr 2009
Status: Offline
Beskeder: 319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René v Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Feb 2010 kl. 13:59
Ligesom med stænger, så prøv dine vaders i butikken hvor du køber dem.
Ja, man kan spare penge i udlandet, men kan sku ikke bruge til noget, at nogle brokker sig over fejlstørelser, når de bestiller online.
Det er ris til egen mås;-)
Til top
Bo Svarre Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Svarre Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Rødovre
Status: Offline
Beskeder: 75
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Svarre Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Feb 2010 kl. 16:29
Jeg kan ikke være mere enig (y)
Til top
Heine Johansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
qweqqe Avatar

Tilmeldt:: 04 Mar 2007
Status: Offline
Beskeder: 213
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér qweqqe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Feb 2010 kl. 19:27
Kan kun anbefale Bare Blackwater, super pasform, og kan bruges det meste af året.
Til top
Carsten Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lai Avatar

Tilmeldt:: 03 Jul 2004
Geografisk: Sydfyn
Status: Offline
Beskeder: 142
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lai Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Feb 2010 kl. 19:33
Jeg har kun god erfaring med Scierra C6 , dem med lynlås.
Jeg var selv skeptisk , men de er bare gode.:-)
Til top
Allan Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
nuggi Avatar

Tilmeldt:: 18 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 153
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér nuggi Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Feb 2010 kl. 20:37
Heine Johansen skrev: Kan kun anbefale Bare Blackwater, super pasform, og kan bruges det meste af året.


HØRT (y)
Til top
Henrik L Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
HSL

Tilmeldt:: 18 Jun 2005
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 106
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HSL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Feb 2010 kl. 21:00
Bo Svarre skrev: Hej Bo,

Tak for dit indlæg :-)

Se det er jo en helt anden historie, når de vælger at sælge et parti waders der er fejlmærket til knap en 1/3 del af den normale pris. Det har jo ikke noget at gører med at Guidelines waders er helt skæve mht størrelserne - ergo igen en fuldstændig grundløs start af rygter på internettet.

Mvh

Bo


Flot Bo rigtig flot - du har åbenbart helt styr på at jeg er en, som starter fuldstændige grundløse rygter.
Er du ny indenfor vor sport... ?? :-)

Fakta:
Guideline Alta var forkerte i størrelserne i første udgave/sending. Derfor betød det, at man i praksis skulle have en størrelse større end hvad man normalt ville. Desuden var de mildt sagt meget korte i modellen (rækker således ikke højt op på brystet. (Det betyder ikke at waderne ikke er gode nok - bemærk det !).

Du skriver der ikke kommer nye waders (modeller) fra Guideline ! Hvor sikker er du på det

;-) Jeg tror lige du skal gøre dit hjemmearbejde først.
På et tidspunkt i 2010 vil man se en ny model (DEE) i butikkerne i DK - hvis du vil ulejlige dig med at søge lidt på nettet.....så finder du nok noget.
Iøvrigt får Altaen også en seriøs update.

Det er godt nok første gang jeg bliver beskyldt for at lave grundløse rygter !!!!!!!

Iøvrigt er jeg 100% overbevist om, at Guideline lave nogle fede og brugbare waders ;-)

Godaften !
Til top
Bo Svarre Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Svarre Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Rødovre
Status: Offline
Beskeder: 75
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Svarre Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Feb 2010 kl. 22:52
Hej Henrik,

Helt ny er jeg nu ikke, men det er vel i og for sig også sagen uvedkommende.

Du har helt ret der kommer en nu Guideline waders i 2010, som du nævner Dee modellen, der er en opdateret version af Techstretch modellen. Den havde jeg ikke set på nogle af de sider jeg ellers har kigget på, jeg havde kun set støvlen Dee, så den beklager jeg selvfølgelig.

Jeg købte Alta modellen ganske kort tid efter den var kommet, og der passer størrelsen præcis som den skal. Jeg kender som nævnt flere der bruger Alta og har aldrig hørt fra dem at der skulle havde været problemer med størrelserne, ligesom jeg heller ikke er støt på den problematik på nogle af de andre forums jeg følger, både danske som udenlandske.
Da det så nævnes tidligere i dag, at Capricorn har solgt et parti fejlmærkede waders en hel del billigere end normalt, jeg så vælger at kalde det grundløst når du generalisere ved at sige størrelserne på denne model er latterlig.

Men lad nu alt det ligge, det er nemlig en fed og brugbar waders, som så mange andre mærker.

Godaften til dig også :-)

Mvh

Bo
Til top
Peter Størling Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Stoerling

Tilmeldt:: 01 Okt 2004
Geografisk: Storebæltskysten, Øresund
Status: Offline
Beskeder: 4
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stoerling Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Feb 2010 kl. 09:38
prøv at kigge på - se linket HER
Til top
brian jung Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
jung

Tilmeldt:: 25 Jun 2009
Geografisk: nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 25
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jung Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Feb 2010 kl. 18:01
Hej Bjarne,

tak for anbefalingen.
Jeg vil lige prøve et par alta men min leverandør har dem ikke på lager, men vil bestille et par hjem.
Jeg vil lige høre hvordan de er i str, da jeg er ret lavstammet:-)
170 cm høj og medium af bygning og korte ben:-)
Til top
brian jung Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
jung

Tilmeldt:: 25 Jun 2009
Geografisk: nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 25
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jung Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Feb 2010 kl. 18:02
ligesom jeg lige har skrevet til Bjarne, vil jeg gerne høre din vurdering af str. på alta waders, om de er store eller små i str.
Til top
Brian Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hugo_One Avatar

Tilmeldt:: 02 Apr 2010
Geografisk: nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 366
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hugo_One Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Feb 2010 kl. 12:52
jah . her har vi fat i noget.
kan klart anbefale cc4 og cc6. og begger kan fås til under 2000,- så er der jo as til et par wadestøvler
Til top
Steffen dantoft Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
dantoft Avatar

Tilmeldt:: 21 Maj 2005
Geografisk: kolding
Status: Offline
Beskeder: 165
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér dantoft Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Feb 2010 kl. 13:17
Bo Svarre skrev: Hej Henrik,

Helt ny er jeg nu ikke, men det er vel i og for sig også sagen uvedkommende.

Du har helt ret der kommer en nu Guideline waders i 2010, som du nævner Dee modellen, der er en opdateret version af Techstretch modellen. Den havde jeg ikke set på nogle af de sider jeg ellers har kigget på, jeg havde kun set støvlen Dee, så den beklager jeg selvfølgelig.

Jeg købte Alta modellen ganske kort tid efter den var kommet, og der passer størrelsen præcis som den skal. Jeg kender som nævnt flere der bruger Alta og har aldrig hørt fra dem at der skulle havde været problemer med størrelserne, ligesom jeg heller ikke er støt på den problematik på nogle af de andre forums jeg følger, både danske som udenlandske.
Da det så nævnes tidligere i dag, at Capricorn har solgt et parti fejlmærkede waders en hel del billigere end normalt, jeg så vælger at kalde det grundløst når du generalisere ved at sige størrelserne på denne model er latterlig.

Men lad nu alt det ligge, det er nemlig en fed og brugbar waders, som så mange andre mærker.

Godaften til dig også :-)

Mvh

Bo



Stødte selv ind i alta waders der var mærket forkert, og også havde for korte og smalle ben.
Det var i deres første sending.
Min oplevelse var i sportshuset, og de sagde det var en produktionsfejl.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down