Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nyt klip

 Besvar Besvar
Forfatter
Thomas Graversen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hoffen Avatar

Tilmeldt:: 13 Maj 2002
Status: Offline
Beskeder: 650
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hoffen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Nyt klip
    Sendt: 28 Dec 2009 kl. 23:55
Hej.

Jeg var ude i november måned og kigge lidt på de fisk der nu trak op rundt omkring. Og efter som jeg jo som nogen ved er en del af fatfish teamet har jeg selvfølgelig filmet og klippet det sammen og smidt ud på vores youtube side.

Så hvis i mangler lidt at varme jer på i den kolde tid vi nu kommer ind i igen... tja så ta et kig

- se linket HER

Håber i kan li hvad i ser !? ;-)

Knæk og Bræk

Mvh Thomas
Til top
Daniel D Holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Daniel D Holm

Tilmeldt:: 14 Apr 2009
Geografisk: Djursland med mere
Status: Offline
Beskeder: 149
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Daniel D Holm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Dec 2009 kl. 00:06
Hej Thomas.

Vildt flot klip.
Det er underholdning af stor klasse og samtidig giver det et godt inblik i, hvor grueligt meget, de smukke fisk skal igennem inden de får lov at ´´knalde´´.
Værd at huske på næste gang vi svinger battet over en fisk.
Til top
paw holst Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
pphh

Tilmeldt:: 03 Mar 2007
Geografisk: vestsjælland
Status: Offline
Beskeder: 113
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pphh Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Dec 2009 kl. 00:26
hej thomas. meget flot film(y)
mvh paw holst
Til top
michael hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tomkat Avatar

Tilmeldt:: 27 Dec 2007
Geografisk: nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 223
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tomkat Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Dec 2009 kl. 06:48
fin film man nyder den virklig her mens det er så koldt
(y)(y)(y)
Til top
Henrik Erichsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Runge_100

Tilmeldt:: 20 Maj 2005
Geografisk: Isefjorden
Status: Offline
Beskeder: 107
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Runge_100 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Dec 2009 kl. 09:20
Flot flot flot..

Men må jeg anbefale at i sætter et polfilter på jeres optik, så undgår i alle reflekserne fra vandet..
Til top
Lars Bentsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Gonzo Avatar

Tilmeldt:: 25 Feb 2003
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 241
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Gonzo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Dec 2009 kl. 09:28
Fantastisk lille video - og sikke en lækker lille å!

Lars
Til top
Niklas Albrechtsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Niklas_bike Avatar

Tilmeldt:: 02 Mar 2007
Status: Offline
Beskeder: 60
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Niklas_bike Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Dec 2009 kl. 10:08
Dejligt lavet (y)
Til top
Henrik Møller Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henrik_Møller Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 320
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henrik_Møller Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Dec 2009 kl. 15:09
Hej Thomas

Jeg nørder lige lidt :-)

Hvad grej til video produktion bruger i ?. . og til redigering ?.. :-)

vh
TRHM
Til top
Mads Gylling Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mkgylling

Tilmeldt:: 04 Jan 2008
Status: Offline
Beskeder: 121
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mkgylling Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Dec 2009 kl. 19:03
(y) fedt filmet.
Til top
Patrick H Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Kyllingdelux Avatar

Tilmeldt:: 11 Jan 2009
Status: Offline
Beskeder: 72
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kyllingdelux Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Dec 2009 kl. 21:14
Fed film!!(y)
Til top
Thomas Graversen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hoffen Avatar

Tilmeldt:: 13 Maj 2002
Status: Offline
Beskeder: 650
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hoffen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Dec 2009 kl. 01:12
Hej igen.
Tak for jeres tilbage meldinger :-) Det er da godt at se at andre også sætter pris på de ting man laver, selvom jeg bare var vidne til naturens forunderlige verden :-)

Henrik E: Ja det må du godt anbefale, men det sker ikke med det kamera der bliver brugt nu. Vi mangler et kamera der kan optage i HD og det kan det vi bruger nu ikke. Så derfor vælger vi ikke at bruge flere penge på det. Men når vi får et andet ... så kommer der sten sikkert et på !

Daniel : Den store fisk var knap 20 min om at nå de 30 meter der skulle til før den kunne stille sig i en helt rolig pool og samle krafter, men dem har jeg forskånt jer for og klippet lidt i det ;-)

Lars : Ja det er en fin lille å. Det er heller ikke mit indtryk at der kommer folk til hverdag. Der var ingen spor langs åen og best af alt ingen affald ! Så det var en ren fornøgelse hele vejen igennem. Men jeg kender nu en der nok skal vende tilbage til det samme lille sted til næste år for at få en på oplevelsen :-)

Henrik M : Var det ikke dig der havde snakket med Kasper om det en gang ? Til klippet er der blevet brugt et Sony DCR-SR55 hvilket jeg ikke kan anbefale. Jo hvis du regner med at tabe dit kamera i vand, så er det fint. Ellers gå efter et der optager i HD ! Jeg er ikke verdens mester i videokameraer, så det er mit beste bud. Og af programmer bruger vi det gode gamle Pinnacle studie 11 ( Forældet og kan sikkert ikke fås mere ) Der er vist lige kommet en 14 som jeg skal ud og have en gang i jan. Der ligger en masse gode ting for programeret som er meget nemmere at bruge. Og så mener jeg også at den har musik tilknyttet som du må bruge på dine videoer. Den musik jeg har brugt var en del af mit program og så tilpasser den selv musik til film. SMART !

Nå men endnu en gang så håber jeg at i nød den bare halvt så meget som jeg nød det da jeg stod og kiggede :-)

Mvh Thomas
Til top
steen f. nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kano3

Tilmeldt:: 12 Sep 2007
Geografisk: nykøbing sj.
Status: Offline
Beskeder: 1040
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kano3 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Dec 2009 kl. 01:31
hej super film! spørgsmål? kunne man hjælpe dem lidt nede på kysten med et par store sten til at give lidt læ og en puster! ????
Til top
Henrik Møller Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henrik_Møller Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 320
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henrik_Møller Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Dec 2009 kl. 01:43
Thomas Graversen skrev: Hej igen.
Tak for jeres tilbage meldinger :-) Det er da godt at se at andre også sætter pris på de ting man laver, selvom jeg bare var vidne til naturens forunderlige verden :-)

Henrik E: Ja det må du godt anbefale, men det sker ikke med det kamera der bliver brugt nu. Vi mangler et kamera der kan optage i HD og det kan det vi bruger nu ikke. Så derfor vælger vi ikke at bruge flere penge på det. Men når vi får et andet ... så kommer der sten sikkert et på !

Daniel : Den store fisk var knap 20 min om at nå de 30 meter der skulle til før den kunne stille sig i en helt rolig pool og samle krafter, men dem har jeg forskånt jer for og klippet lidt i det ;-)

Lars : Ja det er en fin lille å. Det er heller ikke mit indtryk at der kommer folk til hverdag. Der var ingen spor langs åen og best af alt ingen affald ! Så det var en ren fornøgelse hele vejen igennem. Men jeg kender nu en der nok skal vende tilbage til det samme lille sted til næste år for at få en på oplevelsen :-)

Henrik M : Var det ikke dig der havde snakket med Kasper om det en gang ? Til klippet er der blevet brugt et Sony DCR-SR55 hvilket jeg ikke kan anbefale. Jo hvis du regner med at tabe dit kamera i vand, så er det fint. Ellers gå efter et der optager i HD ! Jeg er ikke verdens mester i videokameraer, så det er mit beste bud. Og af programmer bruger vi det gode gamle Pinnacle studie 11 ( Forældet og kan sikkert ikke fås mere ) Der er vist lige kommet en 14 som jeg skal ud og have en gang i jan. Der ligger en masse gode ting for programeret som er meget nemmere at bruge. Og så mener jeg også at den har musik tilknyttet som du må bruge på dine videoer. Den musik jeg har brugt var en del af mit program og så tilpasser den selv musik til film. SMART !

Nå men endnu en gang så håber jeg at i nød den bare halvt så meget som jeg nød det da jeg stod og kiggede :-)

Mvh Thomas


Hej Thomas

Jow.. det var det. :-) ... spørger fordi jeg nu selv er gået i gang... klippene ligger på youtube. Bruger et canon HD camera, og så en mac med imovie .. det kører fint, men der er noget teknik i at få det lavet så der kan brændes en reel HD film.. Nå, det er så en helt anden snak :-)

vh
TRHM
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down