Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Simms G3 jakke

 Besvar Besvar
Forfatter
Johnny larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
gogo-fisker Avatar

Tilmeldt:: 02 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 241
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gogo-fisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Simms G3 jakke
    Sendt: 10 Dec 2009 kl. 18:04
Hej

Jeg vil lige høre om der er nogle af jer der har haft samme problem som mig.?

Jeg købte en simms g3 jakke og efter 2-3 tur begyndte inder membranen af flosse helt vildt op det var faktisk min kammerat der så det da jeg lynede ned.

nu er jeg lige blevet ringet op af den butik jeg købte den af og de siger de aldrig har set noget lignene.

og de tror chancen for en reklamtion er meget lille hvad gør man så.?

jeg er fluefisker men derfor burde jakken sku da holde.:-(
Til top
Ask Landrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
landrup Avatar

Tilmeldt:: 05 Dec 2007
Geografisk: Nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 125
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér landrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Dec 2009 kl. 19:28
den skal da bare reklameres. hvorfor siger butikken det er et problem ? hvis den kun har 2-3 ture på bagen er kvitteringen jo ikke særlig gammel..
Til top
Robin Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rob.

Tilmeldt:: 25 Mar 2008
Status: Offline
Beskeder: 113
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rob. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Dec 2009 kl. 19:34
Johnny larsen skrev: Hej

Jeg vil lige høre om der er nogle af jer der har haft samme problem som mig.?

Jeg købte en simms g3 jakke og efter 2-3 tur begyndte inder membranen af flosse helt vildt op det var faktisk min kammerat der så det da jeg lynede ned.

nu er jeg lige blevet ringet op af den butik jeg købte den af og de siger de aldrig har set noget lignene.

og de tror chancen for en reklamtion er meget lille hvad gør man så.?

jeg er fluefisker men derfor burde jakken sku da holde.:-(...


Hej Johnny.

Det kan godt være at butikken aldrig har set noget lignende, men en gang skal jo være den første så den skal de da bare sende til rep. du har jo garanti på jakken.

Hyggelig hilsen
Robin.
Til top
Jesper Rosgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Scierra-1234

Tilmeldt:: 27 Jan 2008
Geografisk: Frederiksberg
Status: Offline
Beskeder: 333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Scierra-1234 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Dec 2009 kl. 19:44
Har lige nu 2 stk. Loop 3L i ´´drift´´ og membranen flosser også her. Jeg fornmoder at det syldes velkroen på mine Bare neopren seler der slider unødigt. Det er sket efter få ture men jeg opgiver at reklamere på forhånd.

Kan kun opfordre jer til ALDRIG AT KØBE DENNE LOOP MØG JAKKE:-(
Til top
Johnny larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
gogo-fisker Avatar

Tilmeldt:: 02 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 241
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gogo-fisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Dec 2009 kl. 19:54
Ja den er købt for under en måned siden. og jeg har osse den mening at en gang skal være den første.


han var flink ham i buttikken han ville gøre alt hvad han kunne men han var ikke sikker på at simms ville reklamere den.

men hvis ikke simms ville reklamere den så syns jeg ærlig talt at buttikken må komme med en rimlig løsning.

for god ordens skyld. og det jo ikke fordi jeg vil have en anden jakke eller noget vil bare have en ny g3 som holder.
Til top
Jesper Rosgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Scierra-1234

Tilmeldt:: 27 Jan 2008
Geografisk: Frederiksberg
Status: Offline
Beskeder: 333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Scierra-1234 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Dec 2009 kl. 20:07
Johnny larsen skrev: Ja den er købt for under en måned siden. og jeg har osse den mening at en gang skal være den første.


han var flink ham i buttikken han ville gøre alt hvad han kunne men han var ikke sikker på at simms ville reklamere den.

men hvis ikke simms ville reklamere den så syns jeg ærlig talt at buttikken må komme med en rimlig løsning.

for god ordens skyld. og det jo ikke fordi jeg vil have en anden jakke eller noget vil bare have en ny g3 som holder.


Kommer slidet et sted hvor velcro er i kontakt med membranen?
Til top
Ask Landrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
landrup Avatar

Tilmeldt:: 05 Dec 2007
Geografisk: Nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 125
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér landrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Dec 2009 kl. 20:11
- se linket HER/

husk at der skelnes mellem reklamations ret på 2 år og garanti..
Til top
Henrik L Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
HSL

Tilmeldt:: 18 Jun 2005
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 106
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HSL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Dec 2009 kl. 20:19
Hej Johnny

Jeg synes det er både relevant og interessant at høre hvor du købte jakken, da det er en mærkelig holdning at have i en butik - ihvertfald hvis man skal anse den for seriøs.....;-)

Mvh
Henrik
Til top
Jeppe Sikker Jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Sikker

Tilmeldt:: 03 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 35
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Sikker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Dec 2009 kl. 20:35
Hvorfor har du ikke bare fået en ny, da du indleverede den? Hvis den er så ny skal den bare ombyttes iht købeloven...

Det er et mellemværende mellem dig og butikken og har intet med simms at gøre..

Jeppe
Til top
Johnny larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
gogo-fisker Avatar

Tilmeldt:: 02 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 241
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gogo-fisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Dec 2009 kl. 20:44
Okay nu vil jeg ikke hænge buttikken ud på nogen måde de er flinke og gør hvad de kan. og hvis ikke simms tager jakken ind håber jeg da at buttikken giver mig en ny.

det er en af de største grejbuttikker i danmark så de burde have en god nok service og er jeg ikke i tvivl om at de har.

ville bare høre om andre havde oplevet det samme så jeg havde nogle argumenter.

og jeg sendte jakken over til dem uden garanti bevis det glemte jeg men det bliver sendt mandag.
Til top
Morten Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
lækker

Tilmeldt:: 22 Maj 2008
Geografisk: kbh
Status: Offline
Beskeder: 14
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lækker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Dec 2009 kl. 21:05
Hej har fiske simms i mange år og må sku indrømmer de kun laver lort snart . Et par hele nye G3 waders har jeg måtte sende afsted to gange nu for at blive lappe samme , det kan sku ikke være rigtig man giver mellem 3000 til 5000 kr for en gang utæt lort . Alt efter den gammle guide Waders er noget lort. ang jakker har jeg pt ikke haft problemer med .

de skal bare bytte , de godt hvad de vil ha for det .

alt bliver snart lavet i kina for en skål ris
Til top
Johnny larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
gogo-fisker Avatar

Tilmeldt:: 02 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 241
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gogo-fisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Dec 2009 kl. 21:16
det lyder ikke godt har et par sprit nye g3 waders jeg skal have i brug i foråret.
Til top
Kim Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kim jakobsen Avatar

Tilmeldt:: 13 Jan 2006
Status: Offline
Beskeder: 258
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kim jakobsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Dec 2009 kl. 21:35
Hvis jakken er en måned gammel er det mig en gåde, at du ikke gør krav på en ny jakke.
Måske skulle du handle ved Korsholm næste gang. Der er der aldrig problemer.
Prisen er måske for høj ifh til prisen i dollers for produkterne men jeg mener fortsat Simms er noget af det bedste der er på markedet.
Til top
Johnny larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
gogo-fisker Avatar

Tilmeldt:: 02 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 241
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gogo-fisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Dec 2009 kl. 21:49
Hej efter min mening er korsholm osse de bedste købte mine g3 waders hos dem. ville osse have købt jakken de havde den bare ikke i min str.

der er aldrig problemer med noget som helst hos dem de ved sku hvad service er.

Har handlet lidt hos tackelshop det sidste stykke tid de har osse en rigtig god service.

syns det en flot lille hyggelig butik med et stort udvalg af fluebinding og fluegrej.
Til top
michael hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tomkat Avatar

Tilmeldt:: 27 Dec 2007
Geografisk: nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 223
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tomkat Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Dec 2009 kl. 21:54
ja Ole er til at handle med:-)(y)(y)(y)
Til top
Rene´H Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Barberen Avatar

Tilmeldt:: 25 Aug 2005
Geografisk: sjælland
Status: Offline
Beskeder: 239
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Barberen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Dec 2009 kl. 22:00
Johnny larsen skrev: Hej

Jeg vil lige høre om der er nogle af jer der har haft samme problem som mig.?

Jeg købte en simms g3 jakke og efter 2-3 tur begyndte inder membranen af flosse helt vildt op det var faktisk min kammerat der så det da jeg lynede ned.

nu er jeg lige blevet ringet op af den butik jeg købte den af og de siger de aldrig har set noget lignene.

og de tror chancen for en reklamtion er meget lille hvad gør man så.?

jeg er fluefisker men derfor burde jakken sku da holde.:-(...


Har næsten haft stort set samme problem, men bare med mine simms G4 waders, dyrt lort må man sige.
Limningen inden i begge sokker er faldet helt af og har kun brugt dem i lige under et år.
Det er bare ikke godt nok og så til den pris.
Mine scierra waders har holdt bedre;-)
Men venter spændt på hva de siger til det, de har været af sted i 3 uger indtil videre, der går nok lige et pænt stykke tid endnu:-( sådan er det jo med simms, når man vil ha det bedste på markede;-)
Knæk og bræk herfra
Til top
Henning Søder Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Søder Avatar

Tilmeldt:: 17 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 1231
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Søder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Dec 2009 kl. 07:56
Johnny larsen skrev: Hej

Jeg vil lige høre om der er nogle af jer der har haft samme problem som mig.?

Jeg købte en simms g3 jakke og efter 2-3 tur begyndte inder membranen af flosse helt vildt op det var faktisk min kammerat der så det da jeg lynede ned.

nu er jeg lige blevet ringet op af den butik jeg købte den af og de siger de aldrig har set noget lignene.

og de tror chancen for en reklamtion er meget lille hvad gør man så.?

jeg er fluefisker men derfor burde jakken sku da holde.:-(...


Hej Johnny

Som der bliver spurgt til tidligere i tråden hvor på jakken flosser membranen og har du Bare waders med velcro i seletøjet for så har du nok det samme problem som alle andre med Bare waders nemli at velcroen faktisk ødelægger membranen desværre...
En anden ting med hensyn til garantien er at Simms Norge som står for hele eropa tit affærdiger folk med det er du selv skyld i attityden så du skal ikke forvente noget positivt fra deres side har selv oplevet dette flere gange med forskellige produkter bla lynlåse i G3 jakke som ikke holder og utætte membraner i waders som de ikke vil dække ...

/Søder
Til top
Henrik Erichsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Runge_100

Tilmeldt:: 20 Maj 2005
Geografisk: Isefjorden
Status: Offline
Beskeder: 107
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Runge_100 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Dec 2009 kl. 08:13
Tror ikke at Velcroen kan være problemet efter kun 3 ture

Og så lige en anden pointe.. denne tråd viser hvor vigtigt det er at handle lokalt.. tænkt hvis Johnny havde købt jakken på f.eks Ebay.. så havde han for alvor stået skidt, nu kan han trods alt gå til en Dansk forhandler og klage sin nød...
Til top
Henning Søder Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Søder Avatar

Tilmeldt:: 17 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 1231
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Søder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Dec 2009 kl. 09:08
Henrik Erichsen skrev: Tror ikke at Velcroen kan være problemet efter kun 3 ture

Og så lige en anden pointe.. denne tråd viser hvor vigtigt det er at handle lokalt.. tænkt hvis Johnny havde købt jakken på f.eks Ebay.. så havde han for alvor stået skidt, nu kan han trods alt gå til en Dansk forhandler og klage sin nød......



Henrik

Problemet med Simms er bare at de fleste forhandlere ikke selv tager problematikken med div fabrikations fejl som deres problem og sender varen videre til agenten for eropa som er Simms Norge ...taler af dårlig erfarring...


/Søder
Til top
Jan L Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JTHL

Tilmeldt:: 03 Jun 2009
Geografisk: Aalborg
Status: Offline
Beskeder: 453
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JTHL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Dec 2009 kl. 09:38
Er der ikke worldwide garanti på Simms produkter?

Altså hvis man har købt en jakke fra USA, er det ikke muligt selv at sende den direkte til Norge inkl. faktura?
Til top
Ask Landrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
landrup Avatar

Tilmeldt:: 05 Dec 2007
Geografisk: Nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 125
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér landrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Dec 2009 kl. 10:04
nu skriver du t du har etgaranti bevis.. så skal du bare have en ny.. og som der står skrevet har det intet med simms at gøre.. det foregår i butikken.. du kommer ned kræver din garanti og går ud med en ny udgave af samme produkt.. færdig..

mand dig op !!! (y)
Til top
klaus Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kludder

Tilmeldt:: 19 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 431
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kludder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Dec 2009 kl. 10:08
Hejsa .
Jeg har fulgt tråden, og kan kun endnu engang konstatere:
Det er næsten ligeså vigtigt at vælge forhandler med omhu, som det er at vælge mærke på ens grej/beklædning.

Jeg har flere simms produkter og har haft problemer med lynlåsen i deres vandtætte rygsæk.
Lynlåsen ´´revnede´´ på midten. defekten kunne rettes midlertidigt, ved at lyne lynlåsen frem og tilbage.
nå til sagen tasken blev sendt, og Simms havde testet lynlåsen 200 gange uden at de kunne finde fejlen, lidt korrespondance mellem forhandler og Simms service og sagen endte med jeg modtog en ny taske selv om Simms service IKKE kunne finde et problem.
Fejl/defekt rettet.
Jeg er ikke i tvivl om det er min forhandler der har behandlet sagen Korrekt.
God dag til alle
mvh Klaus
Til top
Lars Mathiasen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
L_Mathiasen Avatar

Tilmeldt:: 08 Jan 2001
Status: Offline
Beskeder: 17
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér L_Mathiasen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Dec 2009 kl. 10:22

Hej Jan

Jeg har købt alt mit Simms i usa - Jeg havde desværre også problemer med min G3 jakke og sendte den direkte til Norge. 3 uger senere var der en ny i posten til mig uden problemer.

Så jow SIMMS har en ganske udemærket world wide garanti. Det kræver naturligvis at fejlen er en fabrikationsfejl.........

K&B
Lars
Til top
Henning Søder Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Søder Avatar

Tilmeldt:: 17 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 1231
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Søder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Dec 2009 kl. 12:25
Hmm det ladet til i mange af situationerne at være et generalt problem med Simms produkter med lynlåse og at de ikke holder jeg havde selv fornøjelsen af at få skiftet en indvendig lomme lynlås efter 3 mrds brug som så heller ikke holdt hvor jakke så blev byttet men sandelig ikke uden problemer og parlementeren frem og tilbage med Simms Norge da forhandleren ikke rigtigt deltog i den del af sagen...

/Søder
Til top
Jan L Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JTHL

Tilmeldt:: 03 Jun 2009
Geografisk: Aalborg
Status: Offline
Beskeder: 453
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JTHL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Dec 2009 kl. 13:40
Lars Mathiasen skrev:
Hej Jan

Jeg har købt alt mit Simms i usa - Jeg havde desværre også problemer med min G3 jakke og sendte den direkte til Norge. 3 uger senere var der en ny i posten til mig uden problemer.

Så jow SIMMS har en ganske udemærket world wide garanti. Det kræver naturligvis at fejlen er en fabrikationsfejl.........

K&B
Lars


Grunden til at jeg spørger er, at jeg selv lige har købt en G4 jakke, så skal da lige være forberedt på hvordan jeg står mht. garanti.

Håber da de har fået rettet alle fejlene fra G3 på den nye G4'er.
Til top
Rikke Vestergaard Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Vestergaard Avatar

Tilmeldt:: 15 Dec 2001
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 81
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Vestergaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Dec 2009 kl. 14:27
Jan Ly skrev: <

Grunden til at jeg spørger er, at jeg selv lige har købt en G4 jakke, så skal da lige være forberedt på hvordan jeg står mht. garanti.

Håber da de har fået rettet alle fejlene fra G3 på den nye G4'er....


Hej Jan.

Jeg har selv arbejdet i grejbutik, de varer, der var købt udenfor danmark, tog vi ikke reklamationerne på. Det ville den daværende grossist, fairpoint, ikke.
Argenturet er jo skiftet, så måske man er bedre stillet nu.

Jeg vil anbefale alle, der har problemer med Simms at gå til forbrugerklagenævnet med deres sager.
Simms afviste dengang stort set alle reklamationer. Pinholes skrev Simms til os når vi modtog reklamationerne tilbage fra behandling.

Imidlertid ligger ansvaret for garantien hos forhandleren da det er ham, I har handlet med, og og ham der tjener kassen på jeres utætte vaders. Måske I føler I har et rigtigt godt forhold til jeres grejpushere og det er for så vidt også godt nok, men at skulle afstå fra sin reklamationsret af samme grund, er jo fjollet.

Hilsen Rikke, der er dødtræt af simms selv og har både utætte vaders og en g3 jakke med defekte lynlåse.
Til top
Lars Mathiasen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
L_Mathiasen Avatar

Tilmeldt:: 08 Jan 2001
Status: Offline
Beskeder: 17
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér L_Mathiasen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Dec 2009 kl. 16:12
Hej igen

Jeg har nu haft G4 jakken i et år og den er på et væsentligt punkt bedre end G3. Ryglommen har åbning i siden i stedet for i toppen, og er dermed til at komme til end G3 med åbning i toppen.

Herudover har den været med på mange ture og er tæt let og praktisk opbygget. Jeg smører jakkens lynlåse jævnligt da det efter min mening er Simms jakkernes svaghed.

K&B

Lars
Til top
Henning Søder Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Søder Avatar

Tilmeldt:: 17 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 1231
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Søder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Dec 2009 kl. 16:25
Lars Mathiasen skrev: Hej igen

Jeg har nu haft G4 jakken i et år og den er på et væsentligt punkt bedre end G3. Ryglommen har åbning i siden i stedet for i toppen, og er dermed til at komme til end G3 med åbning i toppen.

Herudover har den været med på mange ture og er tæt let og praktisk opbygget. Jeg smører jakkens lynlåse jævnligt da det efter min mening er Simms jakkernes svaghed.

K&B

Lars...


Lars M

Jeg har siden da jeg fik byttet den sidste jakke også smurt mine lynlåse hver gang jeg har været på kysten som er Østersøen (ikke specielt salt ) men på trods af dette er den store front lyner nu begyndt at miste sin belægning af plast og dermed begyndende ir til følge og det ved man jo godt hvad ender med jakken er ikke et år gammel endnu...
Så jeg skal sikkert over forbrugerklagenævnet denne gang ...

/Søder
Til top
Lars Mathiasen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
L_Mathiasen Avatar

Tilmeldt:: 08 Jan 2001
Status: Offline
Beskeder: 17
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér L_Mathiasen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Dec 2009 kl. 16:39
hej
Ja træls er det ihvertfald..... Utroligt at de ikke snart opper sig.....

Har kig på Cloudveil næste gang der skal skiftes jakk og waders

K&B
Lars
Til top
Jan L Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JTHL

Tilmeldt:: 03 Jun 2009
Geografisk: Aalborg
Status: Offline
Beskeder: 453
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JTHL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Dec 2009 kl. 18:21
Lars Mathiasen skrev: Hej igen

Jeg har nu haft G4 jakken i et år og den er på et væsentligt punkt bedre end G3. Ryglommen har åbning i siden i stedet for i toppen, og er dermed til at komme til end G3 med åbning i toppen.

Herudover har den været med på mange ture og er tæt let og praktisk opbygget. Jeg smører jakkens lynlåse jævnligt da det efter min mening er Simms jakkernes svaghed.

K&B

Lars


Jeg har fornylig haft en G3 jakke i hånden, der sad lynlåsen i ryglommen på tværs, så regner med at det er 2009 modellen. Hvor de måske har fået rettet nogle af fejlene.

Håber at jeg er en af de heldige, som ikke oplever fejl fra Simms. Har i hvert fald været uheldige med Loops jakker...:-(
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down