Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvad sker der? :(

 Besvar Besvar
Forfatter
Clemens Dieckmann Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Clemens Avatar

Tilmeldt:: 30 Jun 2007
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 156
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Clemens Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Hvad sker der? :(
    Sendt: 07 Dec 2009 kl. 13:57
Efter en god fisketur ved kysten, hvor havde fanget en flot havørrede på 3,6kr. besluttede jeg mig for at lægge billedet af fisken en på 123nu.dk
Efter et stykke tid kom der selvfølgelig nogle indlæg, men lidt efter synes jeg det der stod i indlæggene var upassende. Var blevet spurgt en gang om jeg havde aflivet fisken, hvilket jeg ikke havde. Den blev nøjsomt genudsat efter vejning og foto...
Kan godt forstå første gang der blev spurgt om det, det var jo okay da der ikke stod noget om det i indlægget. Men efter lidt tid begyndte den samme person at beskylde mig for de samme ting, og nu var der også sprunget en anden på vognen.

Kan ikke forstå hvorfor jeg skal hænges ud, for noget jeg ikke har gjort der blev sågar brugt ord som at jeg havde blod på mine handsker... :-(

Og ærlig talt hvis jeg havde aflivet fisken havde jeg nok ikke lagt billedet ind på 123nu.dk?

Mvh.
Clemens
Til top
Henrik Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henrik Christensen Avatar

Tilmeldt:: 26 Jun 2008
Status: Offline
Beskeder: 1259
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henrik Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Dec 2009 kl. 14:02
Link?
Til top
michael hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tomkat Avatar

Tilmeldt:: 27 Dec 2007
Geografisk: nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 223
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tomkat Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Dec 2009 kl. 14:07
det skal du ikke tage dig af. der er altid idioter til.
nyd du bare din fisk
hilsen m.h.
Til top
Henrik Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henrik Christensen Avatar

Tilmeldt:: 26 Jun 2008
Status: Offline
Beskeder: 1259
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henrik Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Dec 2009 kl. 14:09
Kan jo ikke svare ham, når jeg ikke ved hvad sagen drejer sig om.
Derfor spørger jeg om et link;-)
Til top
Clemens Dieckmann Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Clemens Avatar

Tilmeldt:: 30 Jun 2007
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 156
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Clemens Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Dec 2009 kl. 14:18
Har desværre ikke noget...
Slettede artikel kort efter da jeg ikke ville blive hængt ud på 123nu.dk, som en de afliver fisk når de er fredet.
Til top
Henning Søder Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Søder Avatar

Tilmeldt:: 17 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 1231
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Søder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Dec 2009 kl. 14:34
Clemens

Det lyder som om du har valgt at lægge et billede her på sitet af en farvet fisk fanget i fredningen og det strider jo lidt imod hvad fredningen siger ...nemlig at fisken skal genusættes hurtigst muligt og ikke noget med at fotografere og veje fisken måske derfor folk kritiserer dig ....


/Søder
Til top
Henrik Poulsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Blueline

Tilmeldt:: 11 Jun 2006
Geografisk: Sønderjylland
Status: Offline
Beskeder: 174
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Blueline Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Dec 2009 kl. 14:38
eller at foto session og afkrogning er sket på en lidt uheldig måde - kender ikke noget til sagen ???
Til top
S.G Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
msg1979

Tilmeldt:: 28 Okt 2009
Geografisk: Skibhusene
Status: Offline
Beskeder: 75
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér msg1979 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Dec 2009 kl. 14:40
var det den artikel hvor fangeren skrev han ikke vidst noget omkring fredningen af farvede fisk, og det så efterfølgende blev debatteret? Samt at nogle hentydede at fisken havde en bule i nakken så det så ud som om den var aflivet?
Altså ikke for at hænge nogen ud eller for at klandre nogen, men kan godt huske der var godt gang i den tråd...Hvis det var den altså?
Til top
Jan Persson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Persson Avatar

Tilmeldt:: 23 Sep 2002
Status: Offline
Beskeder: 1955
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Persson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Dec 2009 kl. 14:51
.......eller bare lad være med at fiske målrettet efter ørreder i fredningstiden - hvor svært kan det være ??

Til top
Clemens Dieckmann Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Clemens Avatar

Tilmeldt:: 30 Jun 2007
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 156
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Clemens Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Dec 2009 kl. 14:54
Ja, I har ret i at det var fint jeg blev ´´skældt´´ ud fordi jeg ikke vidste at farvede fisk var det eneste man skulle sætte ud i fredningen, troede alle ørreder skulle sættes ud. Det kan jeg godt forstå skal selvfølgelig kende reglerne omkring fredningen.

Det der med billeder og vejning var mest fordi det er min første pæne ørrede og vil gerne have et minde/data om den inden den skulle ud igen.

Fordi den havde noget sand eller hvad f***** ved jeg bag hovedet, behøver det ikke betyde at den er blevet aflivet. Kunne personligt ikke se der den pågældende snakkede om.

Men det bliver selvfølgelig sidste gang de skal tage billeder af en farvet fisk i fredningen. Selvfølgelig skal den hurtigt og skånsomt ud igen efter afkrogen, hvilket faktisk forgik i vandet.

Mvh.
Clemens
Til top
Rikke Vestergaard Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Vestergaard Avatar

Tilmeldt:: 15 Dec 2001
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 81
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Vestergaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Dec 2009 kl. 14:57
Jan Persson skrev: .......eller bare lad være med at fiske målrettet efter ørreder i fredningstiden - hvor svært kan det være ??



Hej Jan.

For det meste er jeg faktisk enig i dine indlæg, men også udenfor fredningstiden, bliver der sunget lange sange om farvede fisk.

Tror det eneste man kan gøre er at gribe i egen barm og feje for sin egen dør.

Hilsen Rikke
Til top
michael hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tomkat Avatar

Tilmeldt:: 27 Dec 2007
Geografisk: nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 223
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tomkat Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Dec 2009 kl. 15:03
nyd din fangst:-):-):-)
Til top
Ole Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rådhede Avatar

Tilmeldt:: 26 Sep 2006
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rådhede Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Dec 2009 kl. 15:06
Glen Rasmussen skrev: Det er næsten synd at skive..
Men ladvære med at sette Billeder på 123nu.dk da folk har så ondte i røven og man al tid skal svines til hvis man fanger en fisk i den´s fredning tid selv om man sætter den ud igen.



Sikke da noget farvestrålende nonsens:-( Prøv nu at forholde dig til virkeligheden og de regler og anvisninger som de fleste godt kan finde ud af at rette sig efter.

En fisk der skal genudsættes, især når den er fredet, skal under ingen omstændigheder udsættes for vejning og fotografering på land. Vil man absolut dokumentere sin fangst kan man gøre det under afkrogningen i vandet. Vægt og længde bliver så kun et skøn, og det forhindrer naturligvis fiskens deltagelse i diverse konkurrencer, såfremt man deltager i den slags.

Genudsætning af fisk - se linket HER hvis nogen skulle være tvivl.

Nogen ynder at kalde mig bedrevidende når jeg påpeger ovenanførte - fint, så er jeg er det;-)

/Ole
Til top
brian pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mc grecor Avatar

Tilmeldt:: 23 Okt 2009
Status: Offline
Beskeder: 122
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mc grecor Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Dec 2009 kl. 16:35
Clemens skrev: Efter en god fisketur ved kysten, hvor havde fanget en flot havørrede på 3,6kr. besluttede jeg mig for at lægge billedet af fisken en på 123nu.dk
Efter et stykke tid kom der selvfølgelig nogle indlæg, men lidt efter synes jeg det der stod i indlæggene var upassende. Var blevet spurgt en gang om jeg havde aflivet fisken, hvilket jeg ikke havde. Den blev nøjsomt genudsat efter vejning og foto...
Kan godt forstå første gang der blev spurgt om det, det var jo okay da der ikke stod noget om det i indlægget. Men efter lidt tid begyndte den samme person at beskylde mig for de samme ting, og nu var der også sprunget en anden på vognen.

Kan ikke forstå hvorfor jeg skal hænges ud, for noget jeg ikke har gjort der blev sågar brugt ord som at jeg havde blod på mine handsker... :-(

Og ærlig talt hvis jeg havde aflivet fisken havde jeg nok ikke lagt billedet ind på 123nu.dk?

Mvh.
det er fordi dette er et bøsseforum
Clemens...
Til top
brian pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mc grecor Avatar

Tilmeldt:: 23 Okt 2009
Status: Offline
Beskeder: 122
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mc grecor Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Dec 2009 kl. 16:37
Ole Rådhede skrev: <

Sikke da noget farvestrålende nonsens:-( Prøv nu at forholde dig til virkeligheden og de regler og anvisninger som de fleste godt kan finde ud af at rette sig efter.

En fisk der skal genudsættes, især når den er fredet, skal under ingen omstændigheder udsættes for vejning og fotografering på land. Vil man absolut dokumentere sin fangst kan man gøre det under afkrogningen i vandet. Vægt og længde bliver så kun et skøn, og det forhindrer naturligvis fiskens deltagelse i diverse konkurrencer, såfremt man deltager i den slags.

Genudsætning af fisk - se linket HER hvis nogen skulle være tvivl.

Nogen ynder at kalde mig bedrevidende når jeg påpeger ovenanførte - fint, så er jeg er det;-)

/Ole




bøsseforum
Til top
brian pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mc grecor Avatar

Tilmeldt:: 23 Okt 2009
Status: Offline
Beskeder: 122
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mc grecor Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Dec 2009 kl. 16:39
jeg fisker farvede fisk jeg sætter garn inde under land
når jeg fanger den lader jeg den ligge på land sætter lidt ild til den .til sidst en tredobbelt nillson med håndkantslag OG HVA FANDEN VIL I GØRE VED DET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Til top
Jim Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Creepy

Tilmeldt:: 28 Jan 2009
Status: Offline
Beskeder: 146
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Creepy Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Dec 2009 kl. 16:48
Det var da nogle ekstremt begavede udtalelser du kom med der Brian (nu fatter du sikkert ironi men det var så hvad det var).

Bøsseforum ? vil mene de fleste her har svært ved at se det, men du er måske en slags ekspert i den slags fora siden du kan komme med den udtalelse ?

´´Everyone's entitled to be stupid but some abuse the privilege´´
Til top
Jan Persson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Persson Avatar

Tilmeldt:: 23 Sep 2002
Status: Offline
Beskeder: 1955
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Persson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Dec 2009 kl. 17:43
Det er sikker Onyszko, der skriver under synonym.

Han har jo god tid nu ;-)

Forskning har i øvrigt vist, at de der er mest homo forskrækket og oftest anvender det som bande- eller skældsord, ofte er latente homoseksuelle, så ud af skabet Brian - du er luret :-)
Til top
jonas haubjerg Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
jonas laursen Avatar

Tilmeldt:: 27 Maj 2007
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 70
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jonas laursen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Dec 2009 kl. 18:11
Hej jeg tror faktisk at jeg nåede at læse nogle af de kommentare der var lagt til dit foto, og jeg vil gi dig helt ret i af nogle af dem tog en lidt forkert drejning.
Sjovt at vedkommende der lagde godt fra land, selv posere med en farvet fisk, og skrev som om vedkommede har hevet HØ i land siden ruder konge var knægt.
Nu kan jeg selvfølge ikke med 100 % sikkerhed vide om det er samme sag, så derfor er ingen nævt, det er bare en konstatering af hvad jeg læste.


Mvh Jonas L
Til top
Kim Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
K_Jensen

Tilmeldt:: 08 Okt 2009
Status: Offline
Beskeder: 296
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér K_Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Dec 2009 kl. 18:19
Here we go again.
Jeg kan godt forstå at folk stejler over at du ikke kender fredningen for farvede fisk, men da du tilsyneladene er catch & release fisker? så har du ingenting gjort forkert i at sætte den ud igen. At du tager et billede eller flere ser jeg ingenting forkert i. At du også vejer den er måske lige at gå for langt med en fredet fisk. Men jeg vil ikke være dommer. Jeg kunne sikkert også selv gøre det samme.
Det bedste du kan gøre Clemens, det er at du ignorere disse mennesker der hagler med ukonstruktiv kritik ned over dig, de fisker ikke selv, de sidder foran computeren dagen lang for at gøre livet surt for dig og andre.

Jeg vil give dig noget læsestof som kan hjælpe dig.

- se linket HER/
http://fd.fvm.dk/Lyst-_og_fritidsfiskeri.aspx?ID=16471
Frednings zoner:
http://fredning.fd.dk/
Mindstemål:
http://sportsfiskeren.dk/mindstemål
- se linket HER
Til top
Jan Persson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Persson Avatar

Tilmeldt:: 23 Sep 2002
Status: Offline
Beskeder: 1955
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Persson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Dec 2009 kl. 18:37
Kim Jensen skrev:

Det bedste du kan gøre Clemens, det er at du ignorere disse mennesker der hagler med kritik ned over dig, de fisker ikke selv, de sidder foran computeren dagen lang for at gøre livet surt for dig og andre.



Øhhh nej?

det bedste Clemens kan gøre, er da at tage ved lære af sin fejltagelse - hvilket han tilsyneladende har gjort (syntes jeg at kunne læse ud af hans kommentarer), tage hvad han kan bruge og ignorere det andet.

Faktisk syntes jeg da at der er kommet noget godt ud af det, hvis Clemens har lært at farvede fisk er fredet og skal genudsættes så nænsomt og skånsom som muligt (som der står i loven).
Hvis han følger dit råd og ignorerer kritikken, så laver han jo bare samme fejl igen og igen - hvad godt kommer der ud af det?


Det er vel nærmest en slags win/win situation.
Til top
jonas haubjerg Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
jonas laursen Avatar

Tilmeldt:: 27 Maj 2007
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 70
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jonas laursen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Dec 2009 kl. 18:43
haleluja hvad skulle vi dog gøre uden dette fremragende forum.;-)
Til top
Kim Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
K_Jensen

Tilmeldt:: 08 Okt 2009
Status: Offline
Beskeder: 296
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér K_Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Dec 2009 kl. 18:50
Jeg har rettet mit indlæg, da jeg kunne se at jeg skulle have skrevet at han skulle ignorere den ukonstruktive kritik.
Til top
S.G Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
S.G

Tilmeldt:: 05 Okt 2009
Geografisk: Skibhuskvarteret
Status: Offline
Beskeder: 150
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér S.G Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Dec 2009 kl. 19:44
brian pedersen skrev: <



bøsseforum...


og du er sørme med i det ;)
Til top
Clemens Dieckmann Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Clemens Avatar

Tilmeldt:: 30 Jun 2007
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 156
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Clemens Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Dec 2009 kl. 18:02
@Jonas Haubjerg
Jo det er den samme sag. Lagde også godt mærke til hans profilbillede og undrede mig også lidt?

@Brian Pedersen
Det er okay at have sådan nogle ´´tilbøjeligheder´´ Brian, men kan du ikke finde et andet forum hvor du kan ´´snakke´´ med nogle af de egne.. Måske er du så heldig at du bliver inviteret på ålefiskeri.... HAHA
Til top
maciej Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
maciej Avatar

Tilmeldt:: 29 Sep 2005
Status: Offline
Beskeder: 129
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér maciej Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Dec 2009 kl. 19:33
hej clemens.


jeg var en af dem der ´´kritiserede´´ din tråd, om du så vil kalde det det,

min kritik gik på at du ikke vidste hvad fredningstid betyder, og jo din fisk havde en bule i nakken og der var blod på dine hansker, jeg er sku ligeglad om du har slagtet den fisk, bare indrøm din fejl, det er menskeligt at fejle, jeg ander ikke om du har slagtet den fisk, men noget tyder jo på det, jeg ved godt jeg står med en farvet fisk på mellem 7 og 9kg i min profil, fisken blev fanget uden for fredningen og blev kort efter genudsat, det er der flere vidner på, bla. nogen meget dygtige fluefiskere herinde fra.

du siger at troede fredning betød man ikke måtte tage ørrederne hjem i fredningstiden, men det holder jo ikke helt, for hvorfor fanden skulle loven være sådan at man godt måtte fange dem men at man skulle smide dem ud,


skrev jo også pænt tillykke med din fisk.


mvh. maciej.
Til top
Michael Carstensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Michael Carstensen

Tilmeldt:: 22 Jul 2007
Geografisk: Randers
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Michael Carstensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Dec 2009 kl. 19:43
nu skal lars Å snart igang med den store slettelak for at følge stilen fra igår.......:-)

Når jeg læser indlæg herinde sker det ofte at folk er blevet hængt ud. Enten af trådstarter eller efterfølgende af andre personer....... Det er bare ikke godt nok. Alle kan ikke være lige kloge og lige hellige.

Så jeg vil foreslå Lars Aagaard at slette alle tråde der har til formål at hænge folk ud.

Og..... så ville jeg ønske at de folk der altid svinger pisken fra første ord begynder at hjælpe istedet for.

Til top
Frederiksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ljf

Tilmeldt:: 14 Nov 2006
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 771
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ljf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Dec 2009 kl. 20:26
Michael Carstensen skrev: nu skal lars Å snart igang med den store slettelak for at følge stilen fra igår.......:-)

Når jeg læser indlæg herinde sker det ofte at folk er blevet hængt ud. Enten af trådstarter eller efterfølgende af andre personer....... Det er bare ikke godt nok. Alle kan ikke være lige kloge og lige hellige.

Så jeg vil foreslå Lars Aagaard at slette alle tråde der har til formål at hænge folk ud.

Og..... så ville jeg ønske at de folk der altid svinger pisken fra første ord begynder at hjælpe istedet for.


Nu er denne tråd altså ret så forskellig fra mange andre tråde min ven !
I denne tråd hænger trådens ophavsmand absolut sig selv ud fra første linie. Faktisk forstår jeg ikke hvorfor clement starter tråden, hvis han ikke ønsker mere kritik.
Indledningen i denne tråd fortsætter clement med at oplyse om hans manglende indsigt i hvad man må og ikke må, hvad man bør og ikke bør.
At han starter en ny tråd i lighed med den sidste viser blot at hen ikke har lært en skid af de svar hen fik sidst.
Kære clement At fange en farvet fisk i fredningstiden, tage den af vandet og fotografere den det får man altså bare ikke ros for. Det forstår du sikkert ikke, men sådan er det bare !!
Frede
Til top
Raymond Holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Raymond Holm Avatar

Tilmeldt:: 06 Okt 2008
Status: Offline
Beskeder: 303
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Raymond Holm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Dec 2009 kl. 20:30
Frederiksen skrev: <

Kære clement At fange en farvet fisk i fredningstiden, tage den af vandet og fotografere den det får man altså bare ikke ros for.
Frede...


Og så lige lægge billedet på internettet.

Enig.

Det får man ikke ros for.

Til top
Clemens Dieckmann Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Clemens Avatar

Tilmeldt:: 30 Jun 2007
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 156
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Clemens Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Dec 2009 kl. 20:43
Frederiksen skrev: <
Nu er denne tråd altså ret så forskellig fra mange andre tråde min ven !
I denne tråd hænger trådens ophavsmand absolut sig selv ud fra første linie. Faktisk forstår jeg ikke hvorfor clement starter tråden, hvis han ikke ønsker mere kritik.
Indledningen i denne tråd fortsætter clement med at oplyse om hans manglende indsigt i hvad man må og ikke må, hvad man bør og ikke bør.
At han starter en ny tråd i lighed med den sidste viser blot at hen ikke har lært en skid af de svar hen fik sidst.
Kære clement At fange en farvet fisk i fredningstiden, tage den af vandet og fotografere den det får man altså bare ikke ros for. Det forstår du sikkert ikke, men sådan er det bare !!
Frede...


@Frederiksen
Ved ikke hvad du har misforstået.
Har på mange måder lært noget nyt tro det eller lad vær. Og kan også sige at det er sidste gang jeg laver den samme bommert!
Hvis det ikke har stået tydeligt nok at jeg har begået en fejl, så siger jeg det gerne igen... Jeg har begået en fejl!

Grunden til jeg startede den tråd er at en vis person
begyndte at beskylde mig for at havde aflivet fisken. Selvom jeg forklarede klart og tydeligt at den blev genudsat efter alle kunstens regler.

Og til at slutte af med. Jeg vil ikke at fiske havørred imens de er fredet mere, da jeg ikke vil risikere at fange en farvet. Som måske har slugt fluen og ikke kan genudsættes.
Hvis du ikke kalder det at lærer noget såååe?

@Maciej
Har kigget lidt på bulen på ørred, men jeg vil indrømme at jeg ikke ved hvad det er?
Så også at jeg havde blod på min ene handske, eller det er måske så meget sagt, da det kun er et par dråber.
Min gæt er at det er fra sidste weekend... Fiskede nemlig regnbuer i p&t med de selv samme handsker som på billedet. Det kan godt være at det er lidt blod fra den ene af dem. Den havde nemlig slugt powerbaiten.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down