Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Byske elv

 Besvar Besvar
Forfatter
Henrik Knudsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
hestekød

Tilmeldt:: 11 Dec 2009
Geografisk: Mörrum
Status: Offline
Beskeder: 10
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hestekød Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Byske elv
    Sendt: 12 Nov 2009 kl. 13:36
Hej fiskekompissar.
Går og overvejer Byske elven her til sommer, men ved ingenting om den, bortset fra nogle få ting jeg har læst. Så hvis der er nogle der har fisket deroppe eller har erfarninger med Byske må de meget gerne komme med det. Alt kan bruges, og selvfølgelig vigtigst, kan man fange fisk :P
Til top
Jens G Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Jens G

Tilmeldt:: 28 Okt 2002
Geografisk: Sjællandske kyster. Mest nord og vest.
Status: Offline
Beskeder: 28
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jens G Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Nov 2009 kl. 13:49
Hej henrik

Du skal under alle omstændigheder bladre en 10-15 numre bagud i Sportsfiskeren, og finde artiklerne om og af Micke Lindström.

Han har byske som hjemmevand og er fan af rørfluer med skindvinger, som også præsenteres i een af artiklerne i det pågældende nummer af S.F.

vh
jens
Til top
rasmushansen.com Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmus Hansen

Tilmeldt:: 02 Maj 2005
Geografisk: Skandinavien
Status: Offline
Beskeder: 383
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmus Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Nov 2009 kl. 13:56
Jeg har fisket en hel del i Byskeelven siden 1996, der kommer en lille artikel jeg har skrevet i næste nummer af Fisk & Fri... ;-)
Til top
mads knudsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mads77 Avatar

Tilmeldt:: 21 Maj 2008
Status: Offline
Beskeder: 134
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mads77 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Nov 2009 kl. 14:22
Til top
Frank Thorsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Thorsen

Tilmeldt:: 25 Sep 2007
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 0
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Thorsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Dec 2009 kl. 22:06
Hej Henrik. Der er ikke så meget at overveje. Det er bare at komme afsted. Kan du abstrahere fra den lange køretur på ca. 17 timer har du noget at glæde dig til. Du kommer op til nok en af de smukkeste og samtidig vildeste elve i Nord sverige med afvekslende fosser, stryg og nakker og ikke mindst laks. Nu har jeg dyrket Byske troligt siden 1992 og skal bare derop hvert år. For en nærmere uddybning kan du altid kontakte mig pr. E. mail.
Frank Thorsen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down