Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Visinon 3 zone spids??

 Besvar Besvar
Forfatter
wasp447 Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Frank T

Tilmeldt:: 18 Sep 2006
Status: Offline
Beskeder: 101
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Frank T Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Visinon 3 zone spids??
    Sendt: 02 Nov 2009 kl. 07:47
Jeg har en 3 zone #3 7,6 fod, hvor spidsen er knækket, da jeg afleverede den i Go-fi hvor den er købt fik jeg at vide af expidienten at den kunne man ikke få en spids til.
Men til gengæld kunne han sælge mig en ny #3:-(:-(:-(
Lidt dårlig service. Jeg håbede derfor på at der var nogen herinde der kunne hjælpe mig lidt videre i den sag.

Frank
Til top
Allan Baadsgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ABP Avatar

Tilmeldt:: 26 Apr 2006
Geografisk: Silkeborg/Midtjylland/mariager fjord/østjylland
Status: Offline
Beskeder: 192
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ABP Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Nov 2009 kl. 07:54
Hey

Jamen den er såre simpel, hvis forretningen er vision forhandler, ska de sende den ind, og mod et mindre beløb, får du en tilsvarende ny model! 3zone er udgået! Dvs. du bør få den nærmeste model i f.eks. Nite serien.
Men lige et spørgsmål, er knækket selvforskyldt?

Mvh Allan
Til top
wasp447 Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Frank T

Tilmeldt:: 18 Sep 2006
Status: Offline
Beskeder: 101
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Frank T Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Nov 2009 kl. 09:44
Ja knækket er selvforskyldt, jeg gled på en skråning og landede på stangen:-(
Men der er jo på ingen måde garanti på stangen længere da den er 4-5 år gammel, så svaret jeg fik i Go- fi var at jeg kom til at betale for en helt ny stang.
men du mener altså at de bytter den til en ny stang, for den pris man ellers skulle have givet for en ny top???
det ville da være ok, selvom jeg nu egentlig var rigtig glad for denne stang;-)

Frank
Til top
hartmann Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
svampebob

Tilmeldt:: 09 Feb 2007
Geografisk: DJURSLAND
Status: Offline
Beskeder: 96
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér svampebob Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Nov 2009 kl. 10:16
wasp447 skrev: Ja knækket er selvforskyldt, jeg gled på en skråning og landede på stangen:-(
Men der er jo på ingen måde garanti på stangen længere da den er 4-5 år gammel, så svaret jeg fik i Go- fi var at jeg kom til at betale for en helt ny stang.
men du mener altså at de bytter den til en ny stang, for den pris man ellers skulle have givet for en ny top???
det ville da være ok, selvom jeg nu egentlig var rigtig glad for denne stang;-)

Frank
ja den går ikke :-(:-(
vi som forbrugere af stænger er blevet lidt forvente ,
for der er kun købeloven alt det andet med evighedsgaranti har lullet os lidt i søvn.
min teckna av kækkede også der er ingen garanti (døren)
det var lige 3000kr ud af vinduet så den næste blir med evighedsgaranti på det er godt og ofre når man er fisker men ellers søg i forum og hør om der ikke er en der skulle lægge inde med en ny spids til dig.
Til top
Ulrich Bergmann Olesen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
ubo Avatar

Tilmeldt:: 22 Nov 2005
Status: Offline
Beskeder: 78
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ubo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Nov 2009 kl. 10:46
Hej wasp

jeg har en næsten ny 3zone 7`6 # 3 3 pcs
som jeg aldrig får brugt, tro at jeg har brugt den 2 gange.

Hvis det kunne have din interesse,
Stangen befinder sig på Midtfyn

kontakte mig via mail



Mvh
Ulrich
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down