Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Eksklusivt laksefiske i Gaula

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Jim Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jimjensen Avatar

Tilmeldt:: 21 Maj 2005
Geografisk: Sdr. Jylland
Status: Offline
Beskeder: 361
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jimjensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Eksklusivt laksefiske i Gaula
    Sendt: 21 Mar 2013 kl. 08:16
Kære alle fiskevenner !
Det er jo lidt et temperament spørgsmål dette her.
På den ene side er alle vel intereseret i at så meget (i dette tilfælde laksevald, Gaula) bliver udbudt som muligt, for at sikre valgmuligheder, og i det hele taget alene det at det er muligt at komme ind på laksevald.
I mange år var det rigtig, rigtig svært at finde gode "eksklusiv fiske vald", og det vil det blive igen.
Sidste år må vel fiskemæssiget i mitdre og øvre Gaula betegnes som lidt atypisk.
Så jo, sæt sådanne tilbud som denne tråd her, ind under køb og salg / brugtmarked, men fortsæt endelig med at komme med tilbud fra der Norske, vi Danskere elsker jo jeres land, folk, og laksevald !
Skitt Fiske
 
Knæk og bræk derude
Mvh. Jim
Gaula 2013?
 
Til top
Jens Lønberg Pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jenslp

Tilmeldt:: 21 Dec 2004
Geografisk: Vestjylland
Status: Offline
Beskeder: 217
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jenslp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Mar 2013 kl. 08:03
Jeg synes absolut ikke det er i orden med et sådan indlæg. Vi mangler i den grad en moderator her på siden, der med hård hånd kan slette og rydde ud i de indlæg og udtalelser, der er med til at ødelægge og gøre en ellers rigtig god side, rodet.
Til top
Jan Pilgaard Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
pille

Tilmeldt:: 25 Mar 2007
Geografisk: Haderslev
Status: Offline
Beskeder: 35
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pille Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Mar 2013 kl. 23:54
Jeg synes det er ok at skrive om vald, udleje og andet fiskeri her.

Men det er nok fordi jeg selv fisker i Norge og specielt Gaula har en stor plads i mig.

Synes også det er spændende at høre om flere forsk. Vald, så velkommen her..

Jan

Til top
Bjørn Arild Andersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Gaulalaksen

Tilmeldt:: 02 Maj 2008
Geografisk: Norge
Status: Offline
Beskeder: 40
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Gaulalaksen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Mar 2013 kl. 22:07
Beklager at du får "lange løk" (?) av slike innlegg på denne siden men jeg gjorde det bare fordi jeg har lagt merke til at mange andre legger inn informasjon om fiske vald på dette forumet uten at de har fått lignede kommentarer som det jeg fikk...
 
Beklager igjen Angry
Til top
ole skaarup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ole skaarup

Tilmeldt:: 11 Dec 2010
Geografisk: Hobro
Status: Offline
Beskeder: 201
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ole skaarup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Mar 2013 kl. 22:02
Der er et fint køb og salg afsnit på siden.. Brug venligst denne eller kontakt 123nu om annoncering. Det er til at få lange løg af at folk åbenbart er ved at køre en ellers rigtig god side ned..

Jeg bliver sgu sur og træt af at se det ene opslag efter det andet i forum der burde høre hjemme under køb og salg, køb og salg bliver så tilgengæld spammet af latterlige fluebindere som reklamerer for auktioner... Pisse træls
Til top
Bjørn Arild Andersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Gaulalaksen

Tilmeldt:: 02 Maj 2008
Geografisk: Norge
Status: Offline
Beskeder: 40
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Gaulalaksen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Mar 2013 kl. 21:43

Moe-Valdet ligger på Støren og er ett fantastisk laksevald både med tanke på komfort, beliggenhet og variasjon av stryk, kulper og høler i elven.

De eneste ukene vi nå har ledig på Moe- Valdet er ukene 24, 30, 33 og 34.

Her har man 4 hytter med 8 soverom (plass til inntil 12 personer), 35 meter fra elven, WC, bad, fullt utstyrt kjøkken, 900 meter eksklusivt fiske på begge sider (1800 meter totalt).

Vasking av hytter etter leie, ved og strøm er INKL i prisene. NOK 66.000,00

- Kun 4 uker ledige i 2013.
- Utleie fra lørdag til lørdag.
- 1.800 meter langt (900 m på begge sider).
- Eksklusivt fiske på begge sider.
- Fullt innredet kjøkken med alt utstyr.
- Eget tørkerom for klær/vadere.
- Gode nedfrysnings muligheter.
- 2 stk bad med dusj/ WC.
- Inntil 12 personer.
- Totalt 4 hytter kun 35 meter fra elven
- Usjenert beliggenhet.
- 2 stk gapahuker nede ved elven.
- Stor innebygd terrasse med utepeis.
- Vasking av hyttene er inkl i prisen.

Moe Valdet er ett av de få valdene med eksklusivt fiskerett på begge sider av elven (ingen motfiske). Og når man da har innkvartering kun 35 (!) meter fra elven så sier det seg selv at man skal lete lenge for og finne en tilsvarende "perle"

På linken nedefor kan det sees flere bilder, fangstrapporter samt info om våre andre vald vi har i Gaula. http://www.bamolaksefiske.com/

Til top
 Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down