Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Taimen

 Besvar Besvar
Forfatter
kent i Dali Ullerup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
idali Avatar

Tilmeldt:: 26 Maj 2010
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 194
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér idali Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Taimen
    Sendt: 25 Aug 2014 kl. 00:26
hejsa
 
er der nogen der har erfaring med at handle med dem, og erfaring med deres produkter
 
mvh
kent
 
 
Til top
Johnni Bülow Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Bulow74

Tilmeldt:: 15 Jul 2011
Status: Offline
Beskeder: 20
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bulow74 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Aug 2014 kl. 02:51
Har købt waders, og et fluehjul.
Wadersne er ikke nær samme kvalitet som simms, men heller ikke samme pris jo.
Fluehjulet er ok 800 kr for et Nautilus wannabe.
Syntes man får meget for pengene dernede, og god hurtig ekspedition. gik 4 dage så havde jeg tingene.

Til top
kim melchiorsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
kim th Avatar

Tilmeldt:: 29 Apr 2011
Geografisk: Østfyn
Status: Offline
Beskeder: 53
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kim th Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Aug 2014 kl. 15:34
Har også handlet der et par gange. Superhurtig levering og gode varer til prisen..
 
Mvh
Kim M
Til top
CRC Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mallow Avatar

Tilmeldt:: 06 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 732
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mallow Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Aug 2014 kl. 20:02
Taimen er et godt mærke og med en god kvalitet =)
Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Aug 2014 kl. 20:54
Lan kun tilslutte mig de øvrige fiskere, rigtig gode
priser, fin kvalitet og hurtig levering, dig er det en fordel
hvis man bestiller ting man kender i forvejen, noget af deres fluebinding
er godt nok lort, noget endda så slemt det røg i skraldespanden :)

Men ellers funker det sku hos taimen om ikke andet for mig :)
FishFinderProductions
På Facebook & Youtube K&B
Til top
Hans-Jørn Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Fluefisker

Tilmeldt:: 02 Okt 2002
Status: Offline
Beskeder: 506
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fluefisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Aug 2014 kl. 21:52
Taimen er ok at handle med, levering inden for en uge. og prisen hænger ganske godt sammen med kvalitet. Man skal ikke tro at deres kopier af diverse Simms Waders som deres godt kan forveksles med er samme kvalitet som simms originale.

Og når man går deres hjemmeside igennem for diverse kendte mærkevare, så er der heller ikke meget at spare, i forhold til herhjemme. (se blot på fluestik og andet værktøj)

Man skal gøre op med sig selv om man vil ha det bøvl med at reklamere over de vare som så ikke lever helt op til hvad man forventer, da det hurtigt bliver ædt op i retur-porto og ærgrelser på at sende tilbage.

Det er så heller ikke alle dernede der er ferm til engelsk. Det er det eneste minus jeg kan se ved dem. netop på grund af det er jeg stoppet med at handle der når det gælder beklædning.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down